Pov; Elisah
Vandaag is het zo verr het is nog maar 6 uur en we zijn wakker de moeder van elsaly riep ons dat we ons moesten gaan klaarmaken want we slapen bij elsaly.Vanacht heb ik de hele tijd dm's gehad van jai dus ik heb echt maar amper 2 uur geslapen ofzo. We gaan om 7 uur weg op de fiets met z'n alle dat gaat echt nooit goed vooral niet met ceyda en elsaly ceyda zit bij elsaly achterop en ze flikkeren de hele tijd bijna van de fiets af maar ach. We komen aan en er is nog helemaal niemand maar dat is nog wel logisch want het begint pas om 3 uur maar ja dan maar 8 uur wachten.
Pov; Aletta
We staan in de rij het wordt steeds drukker in de rij. Manninne zet muziek aan van b-brave en we beginnen keihard mee te zingen meerdere meiden gaan meezingen en een paar andere meiden vragen of we wat stiller willen zijn maar noo dat doen we niet. Als de deuren open gaan moet je per groepje naar binnen wij mogen als eerst naar binnen we scannen onze kaartjes en rennen gauw de zaal in het is echt groot en we staan ook nog eens vooraan we kunnen gewoon het podium aanraken.
Pov; Manninnne
We moeten nog een half uur wachten voordat het begint.Maar dan roept een of andere man ons en zegt jullie zijn toch vivj meisjes we zeggen alle vijf tegelijk jaa , die man zegt nou jullie mogen dan nu even backstage en even naar b-brave even voorstellen wie jullie zijn enzo en jullie mogen dan kiezen bij wie jullie willen; we beginnen alle vijf te gillen en lopen we met die man mee ik shake helemaal als ik dioni zie en ik moet bijna huilen dan begint hij mij te knuffelen zo lief als we weer bijna naar de zaal terug moeten vragen ze of wij naar de show even willen wachten in de zaal.
Sorry voor dit korte deel ik had geen ideeen
JE LEEST
Love Me Like You Do <3
RandomSamuel Leijten Kaj van der Voort Dioni Jurado-Gomez Cassius Verbond Jai Wowor