Savaşın arasındaki hendek gibiydim, kritik durumlarda sevdiklerimi korur, siper ederdim kendimi keskin kurşunlara, kabul sırtım acırdı ama önüme baktığımda bana sığınıp savaşan kişileri görünce sırtımın acısını unuturdum, Taehyung, her sırtıma gelen kurşunda suratımı tutardı benim, kendine odaklanmamı isterdi, gülümserdi sadece bana, onun gülüşü geçirirdi her şeyi, sırtımı tutardı bazen elinin tenime değdiği her yerde çiçek açardı, kumaşımı delip geçen zehirli okların yerini dikenli güller alırdı.
Ben her zaman bir çukurdan ibarettim, içimi kumlarla doldurup sıradan, bastıkları bir taban olmak yerine sığınıp korunacakları bir ev oldum.
Ben küçüktüm, sevgim büyüktü.
Ben küçüktüm, aşkım büyüktü.
Ben küçüktüm ama hikayem büyüktü.
Gözlerimi kapatarak yıldızlarla dolu mehtabı hissettim, göz kapağımın ardındaki görüntüler beni bir taraftan hüzünlendiriyor, diğer taraftan bu epey yüksek yere çıkış nedenimi hatırlatıyordu.
Gözyaşlarım akmak istedi ama bayağı kurumuşlardı, gözyaşlarımın bile mecali kalmamıştı bu kadar hüzne, kedere.
Gülümsedim, bu gülümseme ardında tüm geçmişimi, tüm geçmişimizi sakladı, yedi çocuğun yaşantısını sakladı.
...
Bu hikayeyi yedi çocuğa karşı bitmek bilmeyen ayrı sevgim için yazıyorum
kafamdaki BTS'e,
i need u şarkısına,
ve bana ilham olan The Most Beautiful Moment in Life erasına
en çokta size.önümüzdeki altı bölüm, her bir üyeyi okuyacaksınız, geçmişten başlayarak onların bugününe kadar... Kafanızın karışmaması adına söyledim.
Bir de ship konusuna gelecek olursak, taekook, yoonmin ve namjin shipleri bulunmakta. Başlıkta taekook yazmasının sebebi maalesef ki fanfic okuyanların yüzde doksanı taekook olduğu için okuyor fakat ağırlıklı olan aşk değil bu kitaptaki ona rağmen şans verilmesi için taekook yazdım, yoksa multiship.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i'm fine ¦ taekook
FanfictionUçsuz bucaksız bir yonca tarlası burası, ara, ara ve bul dört yapraklı olanı. kt Uçurumun kenarında bekleyen bir elma kozası, hayatını mı kurtardı? jm Tuşların dansıydı en büyük korkun, hayallerinin enkazı değil. yg