Az érzelmek felfedezése

38 3 6
                                    

Tehát az után a nap után miután korekiyo találkozott viktorral kiyo nem bírta kiverni a fejéből azt a csodálatos tekintetet amit vitya arcán látott. Valami nagyon furcsa érzés volt amit kork érzett azokban a csodálatos pillanatokban de nem tudta mi az ugyhogy végzett egy kutatást. Az egész éjszakát azzal töltötte, hogy kiderítse mi is zavarja az ő lelkét ennyire a találkozás után és, hogy milyen érzelem nem hagyja őt nyugodni.

Hosszú órákba nyúlt át a kutatása korekiyonak és igazán semmit nem is értett mert amit ő érzett a testében azok a tünetek rákra utaltak a google pajtásunk szerint. Aztán elő kerültek a magyar költemények amiben rengeteg nagyon gyönyörű szerelmes részlet volt így háth korekiyo megtalálta a választ a kérdésére, szerelmes lett vityába. Azonba nem volt benne biztos hogy találkozni fog még a királyunkal és hogy vajon ő is így érez-e iránta.

Orbán Viktor királyunk éppen reggelizni készül mikor eszébe jutottak az előző napi cselekedetei és hát ugye eszébe jutott az az eszméletlenül szexi hosszú hajú ember akivel egybe ütközött. Abban a pillanatban mikor eltávoztak egymástól vitya úgy érezte hogy megtalálta az igazi lelki társát és nem szabadott volna elengednie korekiyot mivel nekik van jövőjük közösen még akkor is ha kiyo nem érzi ugyan azt iránta. Viktor érezte hogy nekik még találkozniuk kell bármi áron és szerelmet kell vallania mivel ők nagyon boldogok lesznek együtt.

Viktor a nagy gondolkozás után eléggé elfáradt mivel neki nem igazán szokása értelmesen gondolkozni és komoly döntéseket meghozni de most eldöntötte hogy ő mindenképpen találkozni fog a szexi antropológussal. Viktor elment reggelizni és az erőfeszítése miatt 2 kávét ivott az 1 helyett.

Orban viki x KorekiyoWhere stories live. Discover now