SeN

27 2 0
                                    

Seni tanımak istiyorum biraz korkuyorum canım yanıyo galiba ilk defa birini görünce kalbim attı. Benim ilkimsin ama imkansızım olacağını biliyorum bunu sana baktığımda anladım beni severmisin bilmiyorum ama sen hem arkadaşımın sevdiğisin hemde eski sevgilimin akrabası. Bu olamaz galiba gene imkansızlık of, neden baktım sana hadi ben baktım sen neden baktın bana. Birde instgramda durumlarımı beğendi.  Yok ben yapamam arkadaşıma bunu ama neden midemde kelebekler uçuşuyor. Neden nefes almak bu kadar güzel geliyor ilk defa, gözlerinin rengini bile tam seçememişken aklıma gelmeye başladın yok artık ya. Ben aşık olmam sana en yakın arkadaşım alev bugünü tarihe attı ilk ona söyledim ilk defa görünce aşık oldum sahi ben hiç aşık olmadım galiba hiç böyle bişey hisessetmedim çünkü. Bizim ufak şey ağlamakla meşgul olunca bana sadece şaşkınlıkla baktı evet birde mustiyeciğimiz var, ben hissettiklerimi anlatmaktan en yakınımdakileri anlatamadım ben genelde arkadaşlarıma hitap kullanırım isim değil.
Aşk aşk aşk aşk aşk aşk aşk aşk off aklım kurcalanmaya başladı platonik bir aşkın girişindeyim galiba ne söyleyebilirim nede yaşayabilirim çünkü bu bana yakışmaz arkadaşım onu seviyo şimdi düşünme zamanı ne hissediyorum ben ... ?

Suçlu arıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin