DüşünceleriM

15 1 0
                                    

Ne hissetiğimi bilmiyorum ki sadece kalbim hızlı atıyor ve aklıma geldiğinde bir hüzün kaplıyor içimi olmayacağını bildiğimden mi yoksa kendimi üzeceğimden yada. Senin hiç bilmeyeceğin bir kalp atacak aynı okulda aynı yerde sen benden habersiz ben senin acını çekerken.3aylık bir dönem sonra seni bir daha görürmüyüm bilmiyorum sanmıyorum ama. Okulu bitirince içim mi acıyacak yoksa o okulla beraber senide bitirecekmiyim aklımda deli sorular. Şimdi bu hissettiklerime sevinsem mi yoksa üzülsem mi bilemedim. Beni hem acıdan kurtardın hem yeni bir acıya sürükledin, yüzün gözümün önünden gitmiyo of be adam gitsene! Evet simdi alev yanımda yazı yazıyorum ona bakıp gülüyo: ) birazda üstüme yükledi bu kızı seviyorum galiba.
Şimdi aşkmı ne o içimdeki şeyi bir kenara bırakıp hayatımı anlatayım: ) alev bitanem benim birde ömür var yanımda olmasada hep yanımda kalbi benle minik bir kaza geçirdi 3.kattan düştü. Başımıza ne geldiyse sevdik diye geldi alev farklı biraz aşık olmayı pek başaramıyo o ayrı bir sorun ömür çok çabuk aşık oluyor hemen güveniyo ben sürekli nerde imkansız var buluyorum ah ben en kötü huyum sonra alev çekiyor beni yazık onada: ) beraber bir işe adım attık çocuk gelişim kursuna gidiyoruz okul çıkışı ammada zormuş yaa bu çocuk gelişim. Ah ufak şey ağlıyor oda aşkdan ağlıyo ama o kavuştu ağlıyor, gel özledim dedi sevgilisine ama o naptı gelemem yarın görürsün dedi. Bu erkeklerin köküne kibrit suyu ne çok seviyoruz ama neden seviyoruz bilmiyorum. Tek biz değiliz böyle acı çeken öyle olsa şarkılar bu kadar bizi anlamazdı ki... Şarkı dinliyorum Cem özkan (olmayacak bir hayal) ne kadar bizi anlatıyor bu şarkı...

Suçlu arıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin