Başlama tarihinizi alayımm✨
"Jenny, sen iyi misin?"
"Ha? İyiyim.. Alkol almayalı uzun zaman olmuştu." Hayır veronica, bu siyah elbisenin içinde ne kadar güzel ve seksi göründüğünü düşünüyorum. Oh, Veronica sen insan olamazsın!
Veronica ile konuştuktan sonra gülümseyerek Ashley'in yanına gittim. İçkimi masaya koydum ve sevgilimin telefon konuşmasını bitirmesini bekledim.
Michelle'in partisinin sonlarına gelmiştik ve gerçekten sarhoş hissediyordum. Yaklaşık 3-4 saattir burdaydık, eğlenceli bir partiydi ve Michelle de olunca gerçekten kalabalıktı. Sonunda Ashley telefonunu kapattı ve bana doğru döndü;
"Bebeğim, çıkalım mı?"
Ashley'ye bakıp onayladım "Olur sevgilim, çıkalım"
Ashley ile birlikte dışarı çıktık ve şoförü beklemeye başladık. Birkaç dakika sonra araba geldi. Binecekken kapıdan Michelle çıktı ve bana seslendi.
"Heyy, Jenny ! Nereye gidiyorsun? Parti daha bitmedi" suratını astı. Ashley'ye baktım ve o da bana bakıp gülümsedi.
"Sen kal, şoför parti bitiminde tekrar gelir. Hm?"
Başımı sallayarak onayladım ve Michelle ile içeri geçtik.
Parti bitmişti ama ortada ne şoför vardı ne araba... Beklerken Veronica yanıma geldi ve
"Jen, umm istersen seni ben bırakayım? Uzun zamandır görüşmüyorduk. Hem sohbet etmiş oluruz."
"Tamamm teşekkür ederim Ashley'yi arayıp söyleyeyim."
Ashley'yle konuştum ve daha sonra arabaya bindim. Veronica hala çok seksi görünüyordu. Böyle düşünerek sevgilimi aldatıyor muydum?! O böyleyken dayanamıyordum.
Düşüncelerimden sıyrılıp arkama yaslandım. Kemerimi taktım ve derin bir nefes aldım. Veronica ile sohbet ederiz ve kafam dağılır diye ummuştum ama ortamda garip bir sessizlik vardı.
Veronica arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. Hava kapkaranlıktı yol zar zor görülüyordu. Birkaç dakika sonra yağmur başlamıştı ve moralim daha da bozulmuştu. Zaten gözlerimi ondan alamıyordum birde en nefret ettiğim şeylerden biri olan yağmur başlamıştı.
Oflayıp kafamı cama yasladım. Veronica bu halimi farketmiş olacak ki bana baktı ve arabayı yavaşlatarak kenara çekti.
"Hey, bir sorun mu var Jen? Pek iyi görünmüyorsun."
Ah, şimdi sıçtın Jenny. Ne diyeceksin kıza? 'Bu siyah dar elbisenin içinde fazlasıyla seksi görünüyorsun, beni altına alıp sabaha kadar becermeni isterdim.' demeyi çok isterdim fakat dudaklarımdan sadece dört kelime döküldü.
"Sadece bir öpücük, lütfen?"
IAĞAĞAIĞAĞAĞAĞA İLK BÖLÜMDEN BEKLEMEZDİNİZ DİMİ ĞAMAPNFKASŞLNDVOTEATINLANLFDPWOJGIF ÖHM SSELLAAAM ASKLAR BEN HELEN KEDYM LORİNLE BU KİTABI YAZMAYA BASLADIK BİSİLER OLUYOR İSTE UMARIM BEGENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR DİLERİM MWAH <31
slmslmslm ne yaziyoruz inanin hicbir fikrim yok ama ins devam ettirebiliriz iyi okumalar fistiklar😋😋(LORİN LORİN OLDUGUNU BELİRTMEMİS ANLAMISSINIZDIR ZATEN)
GİRİŞ BÖLÜMÜNÜ NASIL BULDUNUZ?
SİZCE VERONİCA JENNY'Yİ ÖPECEK Mİ?
SİZCE ASHLEY JENNY'NİN DEDİĞİNİ ÖĞRENECEK Mİ?
SİZCE JENNY PİŞMAN OLACAK MI?
eartikbivotenizialiriz