Nieuwe stad nieuw begin

106 8 4
                                    

Violet's pov
"Opstaan,Violet." zegt Luna. "Ja noona."zeg ik. Ik stap uit mijn bed. Pfft nieuwe school yeah ik ga nu een salto doen omdat ik zo blij. Dit noemt me sacrasme. "Unnie,waar zijn mijn kleren?" vraag ik aan Luna. "Dat weet ik niet,schiet op." zegt Luna. Na een kwartier zoeken heb ik ze eindelijk gevonden. Na een kort ontbijt en mij aankleden vertrek ik samen met Luna naar school. "Luna ben jij eigenlijk blij dat we zijn verhuisd?" vraag ik. "Niet echt." zegt Luna. We komen aan. Wat een grote school. Luna heeft me alleen gelaten dus dwaal ik rond de lange gangen. "Wat doe jij hier?" vraagt een leraar. Ik ben de weg kwijt." zeg ik. "Wat,is jouw naam ?" vraagt de leraar. "Violet." antwoord ik. "Aah,dan moet je in lokaal 214 zijn je hebt nu Geschiedenis." zegt de leraar. " Bedankt." zeg ik en ik buig beleefd en ik ga naar lokaal 214. Ik doe de deur open en mijn ogen kijken naar de mooiste jongen ooit. Er was nog een plekje vrij naast hem dus ja ik had geen keuze om naast hem te zitten. 'annyeonghaseyo.' zegt hij tegen mij. 'annyeonghaseyo.' zeg ik terug . De meester van Geschiedenis zegt dat ik naar voor moet gaan . Hij zegt dat ik mij moest voorstellen. 'annyeonghaseyo mijn naam is Violet.' zeg ik.  Ik loop terug naar mijn plaats.'Violet,dat is een mooie naam.'zegt de jongen.'Dankje,wat is jouw naam ?' vraag ik.' 'Mijn naam is D.O.' zegt D.O. 'Wow dat is een mooie  naam zo als jouw glimlach'. zeg ik.

My wish My dreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu