Η Γνωριμια

562 1 7
                                    

Ηταν πρωι 25 Αυγουστου, ειχα ανοιξει το κλιματιστικο, γιατι εκανε ανυποφορη ζεστη και το υπεροχο σωμα μου μπορει να αντεξει σε 25 βαθμους κελσιου μονο. Περιμενα τα αποτελεσματα των πανελλαδικων. Φυσικα, θα ειχα περασει γιατι ειμαι τελειος και ειχα γραψει 19.000 μορια με ευκολια (Ουπ σορρυ για το φλεξ x). Παει 12 η ωρα. Βγηκαν τα αποτελεσματα. Περασα εκει που ηθελα. Ζαμπονοκοπτικη Χιου. Η σχολη των ονειρων μου.

Τον Σεπτεμβριο αρχισα να ετοιμαζομαι για να παω στη σχολη. Θα ειναι υπεροχα ελεγα. Ετσι νομιζα αλλα δεν ηξερα τι με περιμενε. Θα εκανα αιτηση για τις εστιες γιατι θα εχει πολλα αγορακια εκει και θα εχω αρκετα πεη για να με χορτασουν (Ειμαι αδηφαγος λολ). Ξερετε επρεπε να παρω ολη τη Χιο... ή να με παρει αυτη απο πισω (σσσσσ). Ηθελα να επεκτεινω τις βιζιτες μου.

Εφτασε Οκτωβριος. Επρεπε να ταξιδεψω. Επισης, ειχαν βγει και τα αποτελεσματα απο τις εστιες. Με πηραν. Ηξερα οτι θα με παρουν αφου υποσχεθηκα στον υπευθυνο μολις φτασω να του παρω πιπα. Παντα δουλευει αυτο. Ομως, δεν ηξερα ακομα τον συγκατοικο μου αλλα ημουν σιγουρος οτι και αυτον θα τον αφηνα να κολυμπησει στα νερα μου(ειμαι σλατακος χαχα!).

Εφτασα Πρωι στη Χιο. Πολυ ομορφη και γραφικη. Μου θυμιζει το χωριο μου, το Μενιδι. Ξερετε επειδη ειμαι main character στη ζωη, περπατουσα μονος στα στενα της Χιου για να βρω τις εστιες γιατι θα μου εκανε κοπο να ανοιξω google maps. Καθως προχωρουσα ενιωθα ολα τα ματια πανω μ. Πως να μην τα νιωθω αφου αυτος ο στρογγυλος, σμιλευτος και juicy κωλος μου τραβουσε ολα τα βλεμματα. Ακομα και εγω σταματουσα σε βιτρινες για να τον θαυμασω. 

Πριν παω στην Εστια ηθελα να κανω μια σταση γιατι κουραστικα. Μπηκα σε ενα μινι μαρκετ. Ημουν μονος εγω με τον ταμια. Αγορασα κατι να φαω και να πιω. Ωστοσο επειδη δεν ηθελα να χαλασω λεφτα σε βλακειες επρεπε να πληρωσω σε ειδος. Ειναι ο τροπος που προτειμω γιατι κανω και εξασκηση. Ετσι ακουμπησα τον καβαλο του ταμια(αυτος παιζει να ηταν 30 χρονων,η καταλληλη ηλικια χιχι). Χωρις να αντιδρασει αρνητικα, κατεβαζει τη φορμα του και εγω πεφτω στα γονατα κατω απο το ταμιο. Αυτος πιεζει το κεφαλι μου πανω στο πεος του και εγω χωρις αντισταση τον αφηνω να με παρασύρει. Καθως εγω εκανα εργολαβια πανω στο 17 εκατοστα πεος του αυτος εριχνε ματιες να δει αν ερχεται κανεις. Τελειωσε μεσα στο στομα μου και εγω επειδη διψουσα τα καταπια (τι να κανω ο καημενος? να παθω αφυδατωση?). Με ευχαριστησε και εφυγα κερδισμενος παλι.

Αφου περπατησα παρα πολυ (5 λεπτα) ειχε κουραστει το υπεροχο σωμα μου με τους κοιλιακους και τους μεγαλους γλουτους, αλλα ευτυχως ειχα φτασει στην εστια. Μπηκα μεσα και ηδη μυριζα πουτσες. Αχ η αγαπημενη μυρωδια. Θυμιζει χωριο. Τελοσπαντων μην τα πολυλογω, υπογραφω οτι θα παρω ενα δωματιο, δινω ενα handjob σε αυτον που ελεγχει τις υπογραφες και μετα κατευθυνομαι στο δωματιο μου.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Φοιτητικες ΒιζιτεςWhere stories live. Discover now