2.bölüm

243 11 1
                                    

b;askım hazırım ben hadi cikalim
d;tamam hadi
"barışın arabasına binerek guzel bir lokantaya giderler"
barışı diclenin arabasının kapisini acar ve ellini dicleye uzatır"
b;buyrun hanfendi
"dicle barışın ellini tutar"
d;buyurdum efendim
"ve mekana giris yaparlar cok olmasada kalablık bir ortamdır bir msaya otururlar ve yemek sipariş ederler"
(yemek yerken)
b;dicle
d;barııışş
b;ya (güler)
"aklıma final bölümünde ki sahne geldi :)"
b;şu an hayatıma hıç girmeseydin şu an nasıl
hissederdim bilmiyorum.. belki yine mutlu olurdum ama şu an ki kadar mutlu olmam imkaniz senin bana verdigin oyle ozel bir mutluluk var o benim icin o kadar ozel ki iyi ki girdin hayatıma sen benim icin cok özelsin yani soyle seni ömur boyunca sevecek kadar sebebim var:)
(dicle masada olan barısın ellini tutu)
d;barıs seni o kardar cok seviyorum ki anlatamam iyi ki girdin hayatıma o kadar ama o kadar özel. ir insansin ki benim icin
sana bakınca hep özdemir asafin su sozu geliyor "seni bir yaşam boyu bitirmek degil,sana hep hep yeniden başlamak isterim"
b;vay çok güzel sözmüş
d;demi ben de çok seviyorum
(onlar hala konuşmaya devam ederken ordaki kişilerden biri dicle ve barışı çekip eceye atar)
ecede gorur gormez hemen sosyal medayaya gonderi atar

 ir insansin ki benim icinsana bakınca hep özdemir asafin su  sozu geliyor "seni bir yaşam boyu bitirmek degil,sana hep hep yeniden başlamak isterim"b;vay çok güzel sözmüş d;demi ben de çok seviyorum (onlar hala konuşmaya devam ederken ordaki kişi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ünlü oyuncu barış havasın, sevgilisi dicle ertemle romantik akşam yemeği sosyal medayaya bomba gibi düştü ikilinin samimi haraketleri herkesi aska herkesi ozendirdi.
iliskilerin de her zaman mutluluklar diliyorum..

d;abi bu ne hiz ne ara cektiker bizi
b;(yemek yiyordur)  ne oldu sevgilim
(dicle haberi barısa çevirir)
b;boşver askım ya takma zaten kotu bir sey yazmamış

Bu Hayat BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin