Justin Bieber. Onu seviyordum. İnanamıyorum ya. Ben ona tutulmuştum bu mümkünmüydiki. Ben hiç bir zaman aşık olmazdım. Yada ben öyle sanıyordum. Ama şimdi ona karşı beslediğim duygular aşktan başka bir şey olamazdı. Ben ona ne zaman böylesine tutulmuştum? Bence aşık olmak yasaklanmalıydı. Bu ne güçlü duyguydu böyle. Kendimi bu duyguya karşı koruyamıyordum. Belki ona karşı koyamıyordum kim bilir? Hissizliyimle ünlenmiştim ben. Şimdi bu aşk nasıl bir şeydi? Beni güçsüz kılıyordu onun yanında. Dik duramıyordum. Hissizliyin canı cehenneme. Onu istiyordum. İstiyordum işte ne yapa bilirdimki?
Aşk hiç istemediyim zamanda karşıma çıkıyordu. Biliyorum imkansız ama belki olur ha? Never say never. Bu söz hayata tutunmaml sağlayan cümle. Bazıları (Belieber olmayanlardan bahs ediyorum) bu 3 sözcüye anlam veremeye bilir. Yani imkansız bir şey olmadığını söylediğimizde bize güle bilirler. "İmkansız diye bir şey yokmuş. Peki o zaman neden ışınlanamıyoruz?" Söyleyenler olur bazen. Siz rastlamamış ola bilirsiniz ama ben her gün bu kelimeleri duyuyorum. Onlar nerden anlaya bilirlerki benim (bizim) ne hiss etdiyimi(zi). Bazen isyan ediyorum. "Ben ağlarken siz değil o benim yanımda oluyor anlıyormusunuz. Şarkı sözleriyle beni motive ediyor. Siz onun beni tanımadığını söylüyor ola bilirsiiz. Ama o beni biliyor. Mesajlarımı okuyor. Onu ne kadar çok sevdiyimi biliyor."
Sınıfımızda Belieber arkadaşlarım var. Bazen en yakınlarıma bile kıskamıyorum. Erkeklere güvenim yokken ona neden , nasıl güvendiyimi bile anlayamıyorum. Bazen durup bu benmiyim diye kendime soruyorum. Hayır kesinlikle bu ben değilim. Çok değiştim. Justin, hayatıma girdiğinden beri beni çok değiştirdin. Farkındamısın bilmiyorum ama sanırım deliriyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Justin Bieber
Short StoryYazdığınız Justin Bieber fanfiction'ımı var? O zaman benimle iletişime geç hikayeni burada tanıtayım :) Yardım lazımsa, güzel fikirler de vere bilirim. Justin Bieber Belieber'lerin her şeyi!