1

53 19 5
                                    

Yere yapışmam ile ayılmam bir oldu. Bir an kendime geldim.

Nefes: Kanka! Bu kadar geniş bir yatağa nasıl sığamazsın. Ayısın işte!

Yanımda yatan kuzenime bağırarak cırladım. Tabi beni takan kim? Tekrar kıçını dönüp yattı. Kanka diyorum ama adı Rüya. Rüya benim hem kuzenim hem süt kardeşim hem de en yakın arkadaşım. Evlerimiz karşı karşıya olduğu için sıklıkla birbirimizde kalıyoruz. Rüya sezaryen ile doğduğu için annesi kendinde değilken onu annem emzirmiş. Buna kader derim işte. Baya komik...

Ben Nefes, Nefes Duru. 18 yaşımdayım. koyu kahverengi gözlerim, kumral renginde saçlarım, beyaz tenim var. ince belim küçük göğsüm ile tam asyalıların vücuduna sahibim. Boyum 1.80 cm, bir kıza göre fazla biliyorum.

Nefes: Of Rüya!

Yerden kalkıp banyoya gittim. Elimi ve yüzümü yıkadım. Rüya'nın yüz maskesinden sürüp odaya döndüm. Rüya yatakta oturmuş telefon ile meşguldü.

Nefes: Rüya hayırdır? Az önce ayı gibi uyuyordun şimdi maşallah çok dirisin?

Rüya: Kaan'la konuşuyorum Nefes.

Bana kaş göz işareti yapıp telefonuna döndü. Bende mal mal baka kaldım. Kaan benim çok değerli enişteciğim. Ben, Kaan, Rüya aynı sınıftayız. Rüya ve Kaan 2 yıldır birlikteler. Ben sapım. Yani sevgilim yok. Sap geldik sap gideceğiz.

Rüya: Nefes? Nefes!

Şaşkınlıkla bana seslenen Rüya'ya döndüm.

Rüya: Yine daldın, baksana annen arıyor.

Telefonumu uzattığında "My Angel" yazısını gördüm.

Nefes: S*çtık Rüya, 9'da evde olmam lazımdı ama 12'ye kadar uyumuşuz.

Rüya banane dercesine omuz silkti. Telefona dönüp annemin çağrısını açtım. içimden "Bismillah" çektim...

Nefes: Efendim Anne?

"Hani 9'da evdeydin? Ha?"

Nefes: Anne uyuyakalmışız. Dün biraz geç uyuduk. Geliyorum birazdan.

"Çabuk ol!"

Annem bağırdı ve telefonu suratıma kapattı. Bunu genellikle babam yapardı. Adamda huy olmuş. Bunu herkese yapıyor da neyse.

Nefes: Rüya annen bize gelmene izin verir mi?

Oflayip puflayip Rüya'nın cevabını bekledim.

Rüya: Annem bugün halamlarda olacak hazırlanıp size gidelim bari.

Heyecanla el çırpıp sarıldım. Yatakta tepinmeye başladık. Normal Rüya ve Nefes işte.

Eve geldiğimizde süpürge ortada ve beni bekliyordu. En nefret ettiğim şey, evi süpürmek. Ama başkasının evi olsa seve seve dip köşe temizlik yapardım. Rüya da öyle. Bize geldiğinde annem benden ister, ben de ondan isterdim evi süpürür silerdi, garip. Rüya odama geçti bende salona girdim. Annem hem televizyon izliyor hem de sosyal medyada geziyordu.

Nefes: Anne ben geldim

Anneme pişmiş kelle gibi sırıtıp el salladım. Bana baktı ve göz devirdi.

Hatice: İyi, evi süpür.

Annem telefonuna dönünce bende başımı sallamakla yetindim. Bugün pazardı ve yarın okul vardı. Şükürler olsun. Okulu bu yönden seviyorum. Evdeki işler bana okulu bile sevdiriyordu...

İZMİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin