Monoton Bir Gün

108 5 5
                                    

Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu . Heryer güneşin kızıl ışığında boy gösteriyor , kuşlar neşeli bir şekilde cıvıldıyordu.  Kahvaltı için bir kuş avlamaya kararverdim . Sapanımı aldım ve ağaç evimden atlayarak yere indim . Yere güzel bir iniş yapmıştım .  Kaburgalarımdan çıtırtı gelmişti. Bunu sorun etmeyip uzun meşe palamutlarından birinin üstüne tünemiş bir karatavuğa  (bir kuş türü) sapanımla ateş açtım . Kuşa 2. atışımda isabet ettirmiştim. Ağaçevimden havlama sesi duydum . Ah evet bu köpeğimdi. '' Maruk ! gel. '' diye bağırdım . Kuyruğunu sallayarak yanıma geldi sonra vurduğum kuşun kokusunu aldı ve ağaçlığın içinde ilerlemeye başladı. İki saniye sonra yanımdaydı, ağzında ise vurduğum karatavuk vardı. Ağaçevime geri döndüm ve kahvaltı için eşyaları hazırlamaya başladım . Ailem daha uyanmamıştı. Onlara sürpriz olacaktı . Kahvaltıyı hazırladım ve ailemi uyandırmak için ağaçevimin 2. katına çıktım. [ İsmim Jake . Köpeğimin ismi Maruk , annemin ve babamın isimleri Elina ve Earn . Kardeşimin ismi ise Jaicee . Ailem ilem birlikte Kötüler Diyarı Kasabası'nın yanındaki Fısıltı Ormanı'nda yaşarız.Evimin içinde ikinci kata çıkmak için merdiven var. Annemle babamın yanına gittiğimde hala mışıl mışıl uyuyorlardı . Onları uyaandırmaya kıyamadım . Ama uyandırdım . ' Anne babaa uyanınn kahvaltı hazır' diyip üstlerine atladım . annemden önce kardeşim Jaciee uyandı üstünü giyinmeye başladı . Jaicee üstünü giyindikten sonra o da geldi o da üstümüze atladı .  Hepimiz gülüştük . Annem : Jaicee ve Jake hemen üstümüzden kalkın . bizimle dalga geçercesine dedi. Annemler ve biz tüm ailecek kahvaltı masasına oturduk, karnımızı doyurduk ve herzamanki gibi ormanda dolaşmaya yiyecek aramaya ,hayvan aramaya başladık .  Günümüz hep böyle geçerdi ama orman insana huzur verirdi. Orman o yemyeşil ağaçlar masmavi gökyüzü hepsi bir bütün olur ve bize eşsiz güzelliklerini sunardı . 

Esrarengiz GüçlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin