DENDAM SUAMI

8.2K 27 2
                                    

              Sudah berbulan lamanya Izara Aishah tidak bersama suaminya. Hal ini kerana Izara Aishah sendiri yang menolak. Setiap hari dia akan kerumah Azar untuk beromen dengan lelaki itu sementara air mani suaminya dibiarkan bertakung berbulan lamanya.  Pada waktu ini, dia juga bersama dengan Azar. Izara Aishah menonggeng dihadapan Azar, diliwat oleh lelaki itu. "Aaaaahh.. Yes.. Yes.. Henjut I, sayang... Sedap sangat kote you.. aaahh.." Kata Izara Aishah. Azar memegang pinggang Izara Aishah dan menghenjut dengan laju, bersaksikan kesemua pengikutnya. "Oh my God!! Sayang.. I suka kote you, sayang.. aaaahh.." Kata Izara Aishah. Tetek pelakon itu bergoyang laju dihenjut kekasih gelapnya itu. 


                              Azar duduk diatas sofa. Izara Aishah duduk diatas ribanya dan memasukkan kote ketua gangster itu kedalam buritnya. "Ugh! Yeaaahh... Sedap, sayang.. fuck.. I sayang you.. aaahh.. shit.. shit.. aaahh.." Kata Izara Aishah. Kesemua pengikut Azar melihat bontot Izara Aishah bergegar menghenjut kote tuannya. "Ooohhh.. fuck.. fuck.. aaahh.. Yeaaahh.. Zara.. Henjut lagi.." Kata Azar. Air burit Izara Aishah meleleh membasahi peha Azar. Tangan Azar meramas bontot isteri kepada Adib itu. "Shit... sedap... Kote you yang terbaik untuk I, sayang.. aaaahh.." Kata Izara Aishah. Tetek Izara Aishah yang lembut melambung-lambung mengikut henjutannya. Sambil menghenjut, Izara Aishah mencium mulut Azar. Dihadapan semua pengikutnya, Azar melepaskan air maninya kedalam burit isteri kepada Adib. Mereka berdua berpelukan dengan erat dan bercium mulut.     


                               Selepas puas berpelukan, Izara Aishah pulang kerumah suaminya. Sebaik sahaja dia membuka pintu biliknya, dia melihat Adib bersama seorang lelaki Afrika, Chima. "Adib?" Soal Izara Aishah. "Kau tak nak kote aku!? Hari ni bawa balik kote untuk kau!" Kata Adib. "You cakap apa ni!?" Soal Izara Aishah. "Kau akan beromen dengan Chima, depan kamera! Atau aku dengan dia belasah kau sampai masuk hospital sekarang juga!" Kata Adib. "Apa you ni!? I ni isteri you tahu tak!?" Soal Izara Aishah. Adib menarik kayu besbol dari bawah katilnya. "Batang mana yang kau nak!?" Soal Adib. "O- Okay.. Adib.. Okay.." Jawab Izara Aishah dan melangkah mendekati Chima. Lelaki Afrika itu tersenyum melihat Izara Aishah yang mendekatinya. Dia mengusap lengan isteri Adib itu sambil dirakam oleh lelaki itu. Izara Aishah menjeling kearah kayu besbol disebelah Adib.


                      Izara Aishah melutut dihadapan Chima. Lelaki Afrika itu membuka seluarnya dan menyuruh Izara Aishah mengurut batang kotenya. Izara Aishah mengurut batang lelaki Afrika itu dengan kedua tangannya. "Look at me!" Kata Chima. Izara Aishah mendongak keatas, memandang wajah lelaki Afrika itu.  Chima memasukkan kotenya kedalam mulut Izara Aishah, memegang kepalanya dan menujah mulut isteri Adib itu dengan laju dan rakus. Chima menekan belakang kepala Izara Aishah dan melakukan aksi deepthroat kepada wanita itu. Pelakon wanita itu terbatuk-batuk. "Lick my balls!" Kata Chima. Izara Aishah menurut kata lelaki Afrika itu. Adib merakam wajah isterinya menjilat telur lelaki itu. "Aaaaahh.. Zara.. You're such a slut!" Kata Chima. Dia menekan kotenya ketekak Izara Aishah dan menampar bontot isteri Adib itu. Adib mengoyak baju yang dipakai oleh isterinya itu sambil merakam. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DENDAM SUAMIWhere stories live. Discover now