Haftasonu°
Kiri:Denki, Bakubro, Midobro ve Ship perisi Mina
sahile gidelim mi?Mina:Ben niye geleyim ki siz çift olarak gidiyorsunuz, tek mi kalayım yani? :'›
K:Deku ne dersin?
M:Tamam bence olur.
Kami: Gidelim olur.
Sahile doğru yürürken sohbet falan ettik.
Deniz kenarına vardığımızda,denize yakın mesafede bulunan taşlara oturduk.Kami: Kirishima.
Kiri:Efendim?
Kami:Bir gün mezun olduktan sonra, seninle birlikte açık mavi gökyüzünü seyretmeyi istiyorum.
Kiri:Güzel hayal mezun olunca bakarız.
K:Deku...
M:Efendim Kacchan?
K:Benim biraz başım ağrıyorda eve gitmek zorundayım kusura bakma özür dilerim.
M:Sorun değil, geçmiş olsun.
Ayağa kalktım ve aniden gözlerim karardı.
Gözlerimi tekrar açtığımda ise evdeydim ve yanımda Deku vardı.
K:Noldu bana?
M: Kacchan bir anda bayıldın ve çok ateşin var hasta olduğunu neden söylemedin?
K:Özür dilerim.
M:Biraz dinlen sen ben burdayım.
K:Peki
Bir süre uyumuşum. Uyandığımda Deku hala başımda bekliyordu.
K:Deku saat kaç?
M:Saat gece 3.20
K:Bu saatte eve dönemezsin yine bende kal.
Omuzlarından tutup yatağa doğru çektim ve kollarımın arasına aldım.M:Kacchan ateşin düşmüş.
K:Ama ben üşüyorum. Bana sarılır mısın?
M:Kacchan ya yine ateşin çıkarsa? Olmaz.
Ateşimin başına vurmasından mı yoksa onun ateşine kapılmamdan mı bilmem ama, biraz doğruldum. Deku'nun kollarını tek elimle tutabileceğim şekilde birleştirip yatağa bastırdım.M:K-Kacchan ne yapıyorsun?
Bir yandan da üstündeki T-shirt'ü yukarı doğru kaldırıyordum.(NE WARNI UNUTTUM AMA WARN İŞTE)
M:Kacchan yapma lütfen!
Bense dediklerini dinlemeden dudaklarından başlayarak aşağıya doğru öpmeye devam ettim.
M:Y-yapma Kacchan.
Pek de istemiyor gibi görünmüyordu.Neyse işte olanlar eşliğinde sabah olmuştu.
K:Deku.
M:Ne?
K:Küsmedin dimi?
M:Tabii ki de küsmedim.
K:Tamam.
Deku'nun yanına oturdum ve kafasını ellerimin arasına aldım.M:Ya bak yine, olm niye böyle yapıyon?
K:Sevdiğim için gerizekalı.
M:Heh peki öyle olsun.
Ayağa kalktım ve o şey yine oldu gözlerim karardı ve sendeledim Deku olmasa çoktan yere kapaklanmıştım.
M: Kacchan iyi misin? Bir sorun mu var?
Doktora gitmemiz gerek.K: Hayır, hayır bir sorun yok, sanırım uykumu iyi alamıyorum.
M:Ee Kacchan o zaman beni skceğine uyumayı denesen..?
K: Hıhı kesin denerim.
...