Harry Potter;
Aylardır süren yolculuğun sonunda efsane de anlatılan kule ufukta görünmüştü.
Gelen rahatlamayla içimde ki heyecanı bastırarak bağırdım. "Kule göründü! Yaklaşıyoruz derhal demir atın!"
Derin bir nefes çekerken gözlerimi kapatıp sakinleşmeye çalıştım.
Sonunda tüm okyanusların hakimiyetini kontrol etmemi sağlayacak mızrağa ulaşmıştım.
Maviler artık benimdi.
Zafer nidasıyla gemiden inip kuleye yol aldım ve benimle gelen Ron'la Neville'ı girişte bırakıp kule de ki tek odaya ilerledim.
Orada olmalılardı ve tahmin ettiğim gibi oradalardı.
Odaya girmemle gözüme çarpan narin beden ve eline tutuşturulmuş üç uçlu mızrak...
Yatağın kenarına oturup elimle 'buradayım' der gibi kendini belli eden notu aldım.
Bu notu bulan her kimse bilsin!
Ben Deniz Kraliçesi Amphitrite, üç uçlu mızrağı oğlum Draco'ya bağladım.
Oğluma zarar gelecek olursa mızrak yok olacaktır.
Her kimsen ona iyi bakmak zorundasın cesur kişi.
Notta yazılı satırlarla canım sıkılırken oflayıp karşımda ki çocuğa baktım.
Yeni reşit olduğunu belli eden yumuşak yüz hatları ve herkesi etkileyebilirim imajı veren kusursuz yüzüyle gerçekten de Tanrı'nın oğlu olduğunu belli ediyordu.
Eh bundan sonra benim himayem altında olacaktı.
Elimi saçlarına koyup uyanması için okşarken uyandığı zaman ne tepki vereceğini düşünüyordum.
Hâlâ uyanmadığından mızrağı alıp çocuğu hafifçe sarsmaya başladım.
Ve işte o an ellerimin omzunda donup kalmasının asıl sebebi olmuştu bana bakan mavileri...
[Eveeet fazla uzatmadan geldik asıl meseleye yani mavilere...
Minik civcivim kahramanıyla tanışacak.
Bu ara da Draco'nun ilk başlarda ki fazla saf ve hiçbir şey bilmeyen halini şimdiden anlayışla karşılamanızı istiyorum bebeğim tek başına sadece reşit olana kadar hayatını yaşadı buna da hayat denilirse.
Hiçbir şey bilmemesi doğal yani.
Bottom Draco sevenler... çok soft olacaksınız şimdiden diyeyim.
Bir sonra ki Liman'da buluşmak dileğiyleeee. 🌊🛳️⚓🌌💙]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Get Lost In The Depths ✧ Drarry
FanfictionKendimi mavilere adamışken yüzüme okyanus gözleriyle bakan Poseidon'un oğluna aşık oldum... + AU [Alternatif Evren] ✧ᴅʀᴀʀʀʏ✧