sakın bağırayım deme fahişe!!!

90 3 0
                                    

Barda işim bitmişti . Eve doğtu yola koyuldum.  Sokakta akşamüstü hakim olan kavurucu sıcağın etkisi hakimdi.

Issız sokakta yürürken bir el omzuma dokundu benii yere hızlıca yere çarptı.  Dizlerimin üstüne düştüm . Ama oldukça büyük olduğunu fark ettiğim bir el beni saçlarımdan  çekerek  ayağa kaldırdı. 

-sakın bağırayım deme fahişe, yoksa seni öldürürüm .

Elini göğsüme koyup beni dairesel bir hareketle kendine doğru  döndürdü.   Bu adamı hatırlıyordum bu adama barda içki servisi yapmıştım .

-sana karşı durmak istemiyorum,  biliyormusun, ne istiyorsan yaparım ama yeterki bana vurma.

Adam sırıttı.  Dudaklarını bana yaklaştırarak. 

-gell buraya, dedi.

Adamın dişleri gerçekten çokk iğrençti.

Bunu söyledikten sonra  beni kalçamdan tutup kendine çekti. Eğilince yine o dişlerinin o çirkin görüntüsünü sergiledi. İğrene iğrene dudağına yaklaştım.  Dudaklarımız birleşince dilini kavradım. Tüm gücümle dilini ısırdım . Orosbu çocuğunun dilini kopardım. 

Vee  kaçmaya çalışırken adam ayağımdan tuttu beni yere çarptı.   O anki  etkiyle yere yığıldım .

-nereye gittiğini  sanıyorsun küçükk fahişe. Artık amınla yetinmene niyetim yokk.  Bu yaptığını ödeyeceksin .

Üstüme çıktı.  Hiç bir şey göremiyordum kafam kanıyordu.

-popon çok hoşuma gidiyor bütün gün bunu hayal ettim bakalım canlısı nasılmış?

Karşı koyamıyordum sadece ağlıyordum.  Pantolonumu indirdi.   Elimden çırpınmadan başka birşey gelmedi. 

-ayağa kalk,  dedi bir ses.  

Ben ise adamın  arkasına baktığımda bunun jacob olduğunu gördüm.
Adamı ensesinden tuttu ve bi güzel becerdi adamı.

Attığı dayağının yeterli olduğuna karar verince.  Ayağa kalkıp yanıma geldi.
Jacop patronumdu. Yaşı 19 olmasına rağmen. Benim pantolonumu kaldırdı beni kucaklayıp bara götürdü...
 

Selammm conlorummmm hikayemin başlangıcı... İnşallah beyenirsiniz  öpüldünüz..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

cenneti cehennem yapan insanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin