“Till' die, we do art!”
REGULAMENT:
(Vă rugăm să citiți cu atenție fiecare aspect în parte. Doar așa ne vom lua angajamentul de a vă accepta comanda!)– Fără jigniri. În cazul în care aveți neplăceri, contactați-ne în privat și, păstrând un limbaj adecvat vom putea lămuri problema.
– Noi ne facem treaba, așadar aveți la dispoziție trei zile maxim ca să efectuați plata. În cazuri excepționale, va rugăm să ne anunțați!
– Dacă nu reușim în termen de două săptămâni de când a fost lăsată comanda să realizăm graficul, în acest caz plata nu mai este necesară.
– Din respect pentru munca noastră, aveți obligația de a folosi graficul minim șapte zile!
– Creditarea , indiferent de situație, în descrierea cărții este obligatorie; adică menționarea persoanei care v-a făcut graficul!
– Nu facem coperte pentru cărțile din categoria „altele".
– Vă rugăm, totodată, să aveți răbdare! Doriți calitate? Atunci, va fi în favoarea voastră.
– Atenție la status!
– DE LUAT AMINTE: Nu ne luăm angajamentul de a vă accepta comanda, dacă:
• Cartea în sine nu promovează valorile adevărate (cea pentru care doriți copertă/banner), depășind astfel bunul simț. Ținem mult la moralitate.
• Cerințele voastre nu sunt în conformitate cu regulamentul nostru
– Seriozitate! Din momentul în care ați ales să plasați o comandă, ar fi de bun simț să nu schimbați titlul cărții, iar dacă o faceți totuși, anunțați-ne cât mai rapid.
FORMULAR:
Completați AICI, și NUMAI AICI, dacă doriți să vi se preia comanda. Menționați, la începutul comentariului, ce fel de grafic doriți, (semnătura, banner, copertă, imagine media, picsam, colaj simplu, poster).
CITEȘTI
Graphic Shop ✓
Random'𝐓𝐢𝐥 𝐝𝐢𝐞, 𝐰𝐞 𝐝𝐨 𝐚𝐫𝐭. Oferim coperte, bannere și semnături. Avem un stil original, plăcut, creativ și plin de pasiune pentru crearea acestor lucrări. Ne dăm toată silința să iasă ce este mai bun. 𝐂𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐚𝐬𝐬�...