myrccymariasekx

2 0 0
                                    


Alussa kaiken paskan keskellä tapahtui räjähdys. Joulukuusi oli päätynyt kaivoon jossa asui Rokka. Rokka sekä joulukuusi menivät ruokapöytään jossa oli Peeniss. Joulukuusi katsoi Peenisstä ja mietti että mitä aktuaalista vittua. Peenikssen sisällä oli Peeta joka hypähti Katnissin sylistä syöden keittoa. Katniss totesi; Olet homo älä enää ikinä puhu minulle, sanoi Katniss. Peeta masentui tästä ja aikoi nauttia keitostaan jossakin puskassa. Mutta sitten sysimarjat kävelivät Peetan eteen ja Peeta päätti maistella näitä herkullisia ja pyöreitä myrkkymarjoja. Peeta kupsahti puskaan jossa oli Cinna. Cinnakin oli syönyt sysimarjoja. Katniss lähti vittuun areenalta ja päätti massamurhata vyöhykkeen 1. Peeta heräsi Cinnan sylistä ja Cinna virnisti Peetalle. Lähdetään vyöhyke kahdelletoista nussimaan. Peeta suostui hyvään seksiin leivän kera. Kolme ihmistä sai turpiinsa kun Katniss riehui vyöhykkeellä yksi. Katniss naamioitui leiväksi ja aikoi napata toisenkin todisteen murhasta. Haymich saapui vyöhykkeelle kaksitoista ja näki järkyttävän panemisen. LOPETTAKAA huusi Haymich itku kurkussa. Peeta ehdotti että Haymich heidän seuraansa ja söisi vähän leipää. Katniss päätti että hän lähtisi vyöhykkeelle kaksi koska siellä oli Cato. Saapuessaan vyöhykkeelle kaksi tuli riita hänen ja Caton välille. Riita johtui pettämisestä. Cato halusi pettää Katnissiä uudestaan Cloven kanssa. Kuitenkin Katniss tahtoi päästä hengestään. Cato katui tekojaan ja aikoi olla homo. Paljastuikin että Peeta on hetero joten hän ei enää voinut nussia Cinnaa. Cinna masentui ja ampui itsensä. Peeta virnisti ja söi Cinnan peniksen. Peeta lähti Katnissin luo koska tahtoi nussia häntä. Katniss oli vihainen kaikille ja päätti tuhopolttaa koko maapallon.

Tarinan opetus on älä ikinä syö sysimarjoja ja nussi.

LOPPU

hasuja XD tari-noitaWhere stories live. Discover now