İlk Gün...

192 7 6
                                    

Sabah annemin sesi ile uyandım.
"Sahraa hadi kızım kal kahvaltı hazır"
"tamam annee"
uff hala uykum vardı. kalkmak çok zor geliyordu. odamın içini güneş ışığı doldurmuştu. Bu beni daha neşeli hale getiriyordu. Aahh eveet bugün büyük günn!! Çünkü okulda ilk günüm. eski okulumdan uzaklaştırma almıştım. işlemediğim bir suç yüzünden :((
Ben yine derin düşüncelere dalarken zor da olsa yatağımdan kalkmayı başardım. Elini yüzümü yıkadıktan sonra annemle birlikte kahvaltı yapıyorduk. "Anne, babam nerede?"
"Babanın Ankara da işi çıktı kızım. 5 gün sonra geri dönecektir."
"Hm peki"
Kahvaltımız bittiğin de annem sofrayı toplarken ben hazırlanıyordum. formalarımı giydim, saçımı düzleştirdim, hafif bir göz kalemi ve ruj...Tamamdıır.
Okula doğru yola koyulmuştum bile.
Okula gittiğimde direk müdürün odasına gidip sınıfımı sordum. sınıfım 11-F idi. insalah iyi bir sınıftır.
Sınıfa gittiğimde az da olsa utanmıştım. Boş bir sıra bulup oturdum.
Yanımda sarışın tatlı bir kız oturuyordu ve beni süzüyordu. Ben hemen laf a girerek
"Merhabaa" dedim sıcak bir gülümseme ile
O da bana
" merhaba, yenisin galiba"
"Evet, yeniyim"
"Adın ne?"
"Sahra, senin"
"Şeyda"
"Memnun oldum"
"Bende memnun oldum"
Diye konuşurken hoca gelmişti. Zayıf, güzel, hanım hanımcık bir bayan a benziyordu.
Selam verdikten sonra gözleri beni bulmuştu. "Yenimisin?"
"Evet"
"Hoşgeldin, tanıt bakalım kendimini" derken herkesin gözü bendeydi. Kendimi tanıttıktan sonra yerime oturdum ve derse başladık.
Ders TARİHdi. Off çok sıkıcı bi dersti bu. Zaman geçti ve zil çaldı. Şeyda "birlikte dolaşalım mı?" Dedi "ahh çok iyi olur :) "
Şeyda iyi birisine benziyordu. Birlikte kantine giderken konuşmaya dalmıştım. Çok şakacıydı ve de ciddiydi. Bu kız Beni güldürüyordu. Bu okulda gerçekten yakışıklı çocuklar vardı. Dikkatimi çeken çocuk çok olmuştu :D. Kantinden çıkıp dışarda dolaşıyorduk. Konuşurken şeyda ya sevgilisi olup olmadığını sordum yok dedi. Bu konular da fazla işi olmadığı belli oluyordu zaten. Belli ki kalbi çok kırılmıştı. Karşıdan bi çocuk bize bakarak geliyordu. Özellikle de beni süzüyordu. Yakışıklıydı fakat tehlikeli gibi de görünüyordu. Geniş omuzlu, kaslı bir vicudu vardı. Kısacası bu onu çok seksi gösteriyordu :D. Benim de ona baktığımı görünce hemen gözlerimi kaçırdım. Zil çalınca şeyda ile sınıfa çıktık sırada sohbet ediyorduk. Karşıdan gelen çocuk o çocuktu. Bahçede gördüğüm o yakışıklı çocuk. Bu konuda şanslıydım. Bana çekici bir bakış attıkdan sonra sırasına oturdu ve telefonuyla uğraşıyordu. Gözümü ders boyunca ondan alamamıştım. Bu çocuk neden bu kadar tatlıı yaa yerim ben bunuuğğ. If ben ne saçmalıyorum yaa diyip kendi kendime sırıtım. Ders matematikdi. Hocanın alaycı bir tipi vardı. Tahtaya kaldırdığı kişiyi rezil ediyordu resmen. Ve bu dersim berbattı. Hocanın sorduğu soruyu çözmeye çalışıyordum ama gözüm hep o çocuğa kayıyordu. Aman banane bundan ya.

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin