sıkıcı bir tipim varmış mışmış daa..

146 7 0
                                    

Çıkışta şeyda arabasıyla beni evime bıraktı. Şeyda "Artık evini de öğrendim, sabahları beni bekle alırım seni ;)"
"Şeyda bak gerçekten gerek yok, seni yormak istemem."
"Saçmalama sahra, zaten evimin yolundasın ister istemez hergün buradan geçiyorum."
"Ahh peki şeyda teşekkür ederim."
Eve geldiğimde annem yemeği hazırlamış beni bekliyordu. Annem " hoşgeldin prensesiim. Geç bakalım sofraya."
"Ooo anne yine döktürmüşşün"
Annem gerçekten güzel yemek yapardı. Ardından annem " ee nasıl geçti bakalım ilk günün. Yeni arkadaşlar edindin mi?"
"Güzel geçti. Evt şeyda diye birisi ile tanıştım. İyi bir kız."
"Hımm sevindim"
Sessizlik içinde yemeğimizi yerken annem " yakışıklı çocuklar varmıydı :D"
"Annneee..." içimden 'tabiki de vardı..Hemde çok şekerdiii' offf ben ne saçmalıyorum yaa resmen çocuktan hoşlanıyorum, hayır tabiki dee daha ilk günden. Sadece yakışıklı başka hiçbirşey yok!!.
Yemeğim bitince odama geçip kendimi yatağıma attım, yorulmuştum. Acaba çocuğun ismi neydi?¿
Derslere daha çok yönelmem gerekiyooooooooorr!!!...Bunu boş verip biraz telefonum ile uğraşıyordum. Birden telefonum çaldı ve arayan şeyda idi.
"Efendim şeydacığım"
"Naber"
"İi senden"
"Bnde ii, boşsan biraz gezelim mi?"
"Aa çok iyi olur :)"
"Peki o zmn seni 1 saate almaya geliyorum."
"Bana uyar. Görüşürüz"
"Baybayy"
Sadece 1 saatim vardı ve hemen hazırlanmam gerekiyordu. Dolabımın karşısında mal mal ne giysem diye düşünüyordum. Gözüme siyah şortum ve beyaz salaş yarım tişortum çarptı. Bu giysiler uygun olacaktır. Kıyafetlerimi giyip makyajımı yaptım saçlarımı hafif dalgalandırdım vee hazırım. Açıkcası şık görünüyordum. Tuğba beni arayıp aşağıda beni beklediğini söyledi ve hemen aşağıya indim. Şeyda ile selamlaşıp yola devam ettik. "Nereye gidiyoruz şeyda? "
"Bildiğim bir cafe var. Oraya gidelim. Dönüşte de mağazalara gidip alışveriş yaparız;)."
"Pekii"
Cafeye geldik. İçeride daha çok gençler vardı burası tam olarak cafe gibi bir yer değildi. Daha çok bar tarzı bir yerdi. Bir köşeye oturup sohbet ediyorduk.
Şeyda" ne içersin?"
"Kola olabilir"
"Ahh sahra peki"
Şeyda içeceklerimizi almaya gitmişti. Ben ise etrafı süzüyordum. Ahh o da nee okulda ki yakışıklı çocuk değil mi o. O_o Şansa bak beee. Çocuk beni görmüştü ve benim ona baktığımı da..Göz göze gelmiştik hemen gözlerimi kaçırdım. Karşıdan şeyda geliyordu. İçeceğimi bana verip "Şeyda, ileride ki o çocuk bizim sınıfta ki çocuk değilmi?"
"Aa aynen ta kendisi"
"Adı ne onun"
"Berk"
"Hmm"
Sessizlik oluştu ortalıkta ve berk bizi halaa kesiyordu. Dikkatini çekmiş olmalıyız. Ve bize doğru geliyordu. Ahh olamaz heyecanlanmıştım. Berk " selam kızlar"
"Selam"
"Siz ne arıyorsunuz burada"
Şeyda hemen atlayıp "seni ilgilendirir mi?"
"Tabiki de Hayır sadece soramam mı şeyda"
"..." berk uzaklaşıyordu. Zaman bayağı bi geçti ve biraz dolaşmaya karar verdik. İleri de bi mağaza vardı. Oraya girip elbiseler de göz gezdirrik...Aman allahım o da ne çok güzel bi elbiseee. Hemen bedenine bakıp elbiseyi denedim ve süper yakışmıştı. Elbiseyi aldım ve mağazadan uzaklaştık elbiselere baktık..Gezdik..Yemek yedik ve şeyda artık bni evime bırakmıştı. Eve geldiğim de üzerime rahat bişeyler giyip televizyon izledim. Uykum fena halde geldi. Ne de olsa yorucu bir gündü. Yatağıma uzandım ve bi süre sonra uykuya daldım. Sabah beni tatlı uykumdan uyandıran alarmım olmuştu. Zar zor kalkıp kahvaltımı yaptım hazırlanıp evden çıktım. Şeydanın beni beklediğini umuyordum fakat etrafta yoktu. Ardundan telefonum çaldı ve şeyda bugün okula gelmeyeceğini söyledi. Off sıra arkadaşım bugün yoktu ve sıkıntıdan patlayacaktım bugün :(. Okula vardığım da bir kız bana tip tip baktı ve yanıma gelip "selam "
"Selam"
Dedim ve kız yanımdan uzaklaştı. Alacağı vardı sanki. Şüpheli şüpheli yoluma devam edip sınıfa girdim. Sırama oturdum yanımda o çocuk vardı. Hiç birşey demeden bana baktıkdan sonra "senin hiç bar kızı olacağını düşünmemiştim."
Ne alaka şimdi yaa.
Ardından "sıkıcı bir tipin var" dedi bana. Bu zoruma gitti. Sanki sen çok eglencelisin ya. Bende ona "benim nereye gidip gitemeyecegimi sana soracak değilim. Ve de benim tipim seni ilgilendirmez. Sen de hiç eğlenceli bir tipe benzemiyorsun açıkçası." Dedim biraz abarttım galibaa. Aman neyse banane bundan.

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin