Ráno jsem vstala a udělala to co pokaždé, šla jsem vzbudit Stormi protože dnes jí do školky vedu já. Obě sme sešli do kuchyně a Noa nám oboum udělala moc hezkou snídani. Hned se začal omlouvat za to jak včera vyváděl a podobně. Samozřejmě jsem omluvu přijala a taky se omluvila, chovala jsem se k Payovi asi moc jako k rodině ale já ho tak prostě trochu beru. Najedli jsme se a vyrazili do školky. Alee koho jsme před školkou neviděli, ano byl tam Payton. Stor se k němu hned rozběhla a začala ho objímat a pusinkovat. Popravdě to byl vážně krásný pohled.
„co tu děláš? " chtěla jsem aby prostě odjel a už se mi nepletl do života jako to dělal do teď.„no já zítra ráno odjíždim a chtěl jsem se zeptat jestli by jste obě semnou nešli do kavárny za tu skvělou večeři"
Stormi mě hned začala prosit jak jinak
„a to si mi nemohl jen napsat?"
„vim že by ses vymluvila ale taky vim že neumíš lhát do očí a ty víš že bych to poznal a stejně by jste šli"
Hah vážně mě zná jak svý boty
„no tak teda dneska v tý kavárně na rohu kde jsi měl koncert ve čtyři?"
„dobře, beru"
„no a mi jdem nebo nestihnu práci"
Když jsme už odcházeli do budovi školky ještě na nás křik něco jakože tam bude překvapení tak jsem zvědavá.Doma jsem Noahovi vše řekla a samozřejmě se mi to ještě snažil vymluvit ale já jsem se nedala, už jsem to slíbila a ty sem maj dodržovat.
Po práci přišla Charli i Stor
„ahoj holky, Char potřebuju s tebou nutně mluvit "
Char Stormi poslala do pokoje a já na ní zpustila
„dnes jdem se Stor do kavárny a bude tam Pay, asi ho furt miluju ale chci si vzít Noaha a je to prostě v prdeli"
Vyhrkla jsme ze sebe jedním dechem.
„počkat počkat řekla jsi ze ho furt miluješ? "
„anoo" řekla jsem dost provinilým hlasem.Charli začala doslova skákat radostí, už jsem vám říkala že nás chce dát zas dohromady ne? No poradila mi ať činím jak myslim že je to správě. Rozhodla jsem se pro Noaha. Oblékla jsem sebe i Stormi, lehce sem se nalíčila a vyrazili sme. V kavárně čekal Payton a vedle něj seděl/a
_______________________________________
Kdo seděl vedle Paye se dozvíte v další části 😏😎
ČTEŠ
Láska nebo mafie? 2
RomancePokračování na knížku Láska nebo mafie? Kate a Payton se potkají po velice dlouhé době, budou se spolu vůbec bavit a odpustí mu Kate? A nastane zlom, a budou kamarádi nebo něco víc?