Omladozó torony |RövidFejezet|

4 0 0
                                    

Mondhatnám azt, hogy a szer valami hallucinogén méreg, és az egészet csak beképzelem. De lehet, mégsem, és ez a valóság. Nem tudom, melyikben reménykedjek, de a szívem az utóbbi felé húz...

Egy romos nappali kellős közepén ébredtem fel. Mentőautók - és rendőrjárőrkocsik hangja szűrődött be.

Felültem, és körbenéztem. Leesett az állam.

Tony Stark New Yorki tornyának nappalijába kerültem. Körülöttem minden romokban hevert. A zongora darabokban, a kanapé kibelezve, az üvegablakok betörve, a bárpult dolgai szanaszét, a plafon leszakadva, a padlón lyukak, a szőnyegen égésnyomok. A levegőben por szállt. A falak nagy része be volt omolva.

Mondhatnám, talán a legszebb álmom vált valóra. Bekerültem a Marvelbe! Csak egy gond volt. A Bosszúállók sehol...

Erőtlen nyávogásra lettem figyelmes a zongora környékéről. Nagy nehezen feltápászkodtam, és odaszaladtam.

Egy szénfekete macska nyávogott segítségért. Igézően szép, zöld szemei, és egy (szintén) zöld nyakörve volt, amin egy sisak formájú biléta volt. Olyasmi, mint Lokié.

- Szia, kicsike - guggoltam le mellé, mire ő meglepődötten nézett rám - Te meg hogy kerülsz egy katasztrófa kellős közepébe?

A macska olyan szúrós tekintettel nézett rám, mintha ugyanezt kérdezné tőlem.

- Fogalmam sincs - sóhajtottam - De valahogyan ki kéne jutnom innen, és megkeresni a Bosszúállókat. Velem tartasz?

A macska a nyakamba ugrott, és dorombolva befészkelte magát kiengedve hagyott szőke hajam alá.

- Ezt egy igennek veszem...

Ekkor léptek zaja. és dörömbölés hallatszódott. Odakaptam a fejem (a macska majdnem lerepült rólam). FBI - és SHIELD-ügynökök rontottak be a helyiségbe, illetve katonák. Mind rámszegezték a fegyverüket.

- Letartóztatni a lányt! - adta ki a parancsot Kalóz Nagypapi, más néven Fury.

Rémülten hátrálni kezdtem. Nem tettem semmi rosszat! El kell tűnnünk innen! 

Egyetértek szólalt meg egy hang a fejemben. Készülj fel, midgardi, rázós utunk lesz.

Még annyira sem tudtam gondolni, hogy: Mi? Máris eltűntem az éterben egy ködös, kék portálon keresztül. Egy macskával a nyakamban.

Ha akkor már tudtam volna, hogy az a nyávogós kis szőrpamacs mennyire felforgatja majd az életemet...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Catvengers Assemble |LokixOc|Where stories live. Discover now