Bu defa lonerr0 ın S-A-Ğ kitabını eleştireceğim.
Mantık hatası bakımından..göze çarpan, bariz mantık hataları yoktu. Fakat çoğu yazarsa olduğu gibi göze çarpmayan ufak hatalar, mantık hatası diyemeyeceğimiz hatalardan bahsediyorum.
Sık sık bölüm gelmesi, bölümlerin çok uzun ya da çok kısa olmaması gayet güzel bir şey okuyucu açısından.
Kızın mesleği, yaptığı iş ve kişilik özellikleri kesinlikle çarpıcı.
Karakterlerin mizahtan anlaması da çok güzel bir detay bence.
Kızın aşk hayatından bahsedilmesi fakat okuyucuyu sıkmaması da güzel.
Ayrıca kitapta betimlemeye çok fazla yer verilmemesi, gereksiz cümlelerden uzak durulması da cidden hoş. Böylece okuyucu sıkılmıyor.
Kıza geri dönecek olursak..sert ve duygusuz tavrıyla klasik ağlak SSA -salak, sakar, ağlak ya da aptal- watty kızı olmaması da güzel.
Ayrıca güçlü kadın konseptinin güzel işlenmiş olması da çok güzel ve okuyucunun sevdiği bir durum.
Kızın ailesiyle -gerçek ailesiyle- olan ilişkisine bir şey diyemiyorum fakat, kızın ikiziyle olan ilişkisi cidden çok güzel.
Olacakları bilmesine rağmen ikizi icin risk alması gerçek güzel bir kalbi olduğu anlamına geliyor bence.
Ayrıca yazara değinmeden geçemeyeceğim. Her fırsatta hem kendini hemde okuyucuyu övmesi yazarın samimiyetine bir örnek olabilir.
Okuyucuyla resmi bir ilişkiye girmemesi sanki 40 yıllık dostuymuş gibi davranması benim kitapta samimiyeti bulmamı sağlayan şey diyebilirim. Çok samimi biri kesinlikle.Yorumların samimi insanlarla dolu olması okuyucunun kendini sıcak bir ortamda hissetmesini sağlıyor. Ki bu durum çoğu kitapta bulunmaz.
Bence kitap kesinlikle kaliteli, okunulabilir bir kitap. Okuyucu sayısının gittikçe artması da kitabın iyi bir hikaye olduğunu gösteriyor bence.
Umarım *S-A-Ğ* bir gün çok daha büyük rakamları bulabilir.
lonerr0 elissayerr Ediizsayer dengiatalay sezgiatasoyy
Sıradaki kitap Asidenli nin Eflâl kitabı olacak.
Te visurum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Eleştirileri
Non-Fictiongenelde genç kız edebiyatı kitaplarını okuyup eleştireceğim. istediğiniz bir yazar ya da kitap varsa eleştirebilirim. yorumlara yazmanız yeterli.