...
Herşey o zaman başlamıştı işte... belki biraz imkansız ama hafif hafif filizlenmeye başlayan ilk görüşte aşkın tohumları. Henüz birbirlerinden haberleri yoktu elbet, birbirlerinin duygularından... ama emin okudukları kesin şey şuydu ki, kalplerinde yer edininen soyut varlık, bir bıçak gibi batıyordu kalplerine....
Yaz kampının üçüncü günüydü, cesaret yarışı ile iki sınıf yorgunluklarını biraz olsun üstlerinden atabilmek ve eğlenmek için gruplara ayrılmıştı.
Ochako ve tsuyu takım olmuşlar, ochako korktuğundan elini tutmayı teklif eden tsuyu'yu geri çevirmemişti.
El ele, içerisinden çığlıklar gelen ağaçlık alanda yürüyorlardı izlendiklerinden habersiz.
Kanını çalacak birkaç öğrenci ararken özellikle gözüne işimişti bu iki kız. 'Sevimli' diye düşündü toga içinden, onlarla arkadaş olmak istiyordu.Ormanın yandığını fark eden kızlar korkmuştu, kamp alanına dönmek için atıldıkları sırada çıkmıştı karşılarına, yanlardan topuz şeklinde toplanmış, dağınık sarı saçları ile yüzünde hiç bozmadığı psikopat gülüşüyle villain küçük kız.
Tsuyu ani bir hareketle ochako'yu kaçması için dilini kullanarak fırlattı. " ochacko-chan! Kampa geri dön!"
Ardından sarışın kız bıçağı ile saldırmaya başladı tsuyu'ya. Dilini bıçakla sıyırıp kızı bıçakla saçından ağaca sabitlemişti. Ochako tsuyu'nun yaralandığını görünce sinirlenip kıza doğru koşmaya başladı." TSUYU-CHAN! "
Ochako toga ya doğru koşarken toga bıçağını savurdu, ochako yana kaçtı ve toga'nın bıçağı tutan kolundan yakalayarak döndürerek hızla yere yatırıp bıçağını elinden bırakmasını sağladı.
Toga saniyeler içinde geçenler üzerine afallayarak ve hayranlıkla baktı üzerindeki kıza. İçinden geçti tekrar ' ne kadar sevimli ' aklına gelen şeyle ise yüzünün kızardığını hissetti ve tekrar dişleriyle gülümsedi ' kan ne kadar da yakışır o güzel yüzüne~ ' ...
Tsuyu aradan geçen birkaç saniye içerisinde kendini bulunduğu yerden kurtarmaya çalışırken konuştu sarışın:
" çok güzelsin biliyor musun ochako-chan~ "Ochako altında ki kızın söylediği üzerine utandığını hissetti fakat utanıp sürülmek şu anda yapması gereken son şeydi. Kız devam etti:
" nasıl insanlardan hoşlanırsın ochako-chan~ ben ağzı yüzü kan içinde kaba erkeklerden hoşlanırım. Ama senin yüzün ochako-chan, çok güzel~ kan senin yüzüne çok yakışır~. "Ochako kızın söyledikleriyle anlamamış bir şekilde bakmayı sürdürüyordu kıza, ki toga bu fırsattan yararlanarak inelerinden birini kızın bacağına sapladı ve kanı çekilmeye başladı.
Tsuyu ise o anda ağaçtan ayrılarak kıza doğru koşmaya başladı. " OCHAKO-CHAN! "
tsuyu koşarken ağaçlık alanın içinden shoji ve onun üzerinde izuku yanlarında shoto ile gelmişti.Toga birden kızı üzerinden itti ve ona gülümserken koşarak ayrıldı bulunduğu ortamdan. Sonuçta burda ölmek istemiyordu.
Toga'nın gitmesi üzerine tsuyu ve ochako az önce yaşananlardan bahsetmiş ve izuku'nun bu ağır durumundan kampa dönmesi için ısrar etmişlerdi fakat her zamanki gibi reddetmişti. Katsuki'yi yakalayan ' mr. Compres ' in peşinden gidiyorlardı fakat adam baya hızlıydı.
Bunun üzerine birlikte koşmaya başlamış ve yakalayamayaklarını anlamaları üzerine izuku bir olan yapmıştı. Ochako hepsini hafifletmiş ve tsuyu ise diliyle onları fırlatmıştı.
Oğlanlar ordan ayrıldıktan sonra iyi olmalarını diledi iki kız. Kampa dönüş yolunda yürürken tekrar aklına geldi toga, kızarmaya başladı sebepsizce ve hiç sevmedi bunu. O bir villaindi, üstelik davranışlarından belliydi manyağın teki olduğu. Yinede neden aklına geldikçe yanakları ' ben burdayım ' diyerek kızarıyordu?
Ochako düşüncelere dalmış ve tsuyu ile sessizce yürürken izuku'nun uzaktan gelen tiz ve acı dolu çığlığıyla çıkmıştı düşüncelerinin arasından...
_ _ _ _ _
Bu kitaba bir arkadaşımın isteği ve tavsiyesiyle başlamış bulundum <3
Hikaye akışındaki olayların yerini karistirmistim bu yüzden yanlışım varsa söylemeniz beni mutlu eder ^^
Oy ve yorum bırakmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Bloodly Love • 𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐠𝐚
General Fiction... aklına gelen şeyle ise yüzünün kızardığını hissetti ve tekrar dişleriyle gülümsedi ' kan ne kadar da yakışır o güzel yüzüne~ ' ...