Çok zorluk atlatmıştı UA lisesi. Okullarına iki kere villain saldırısı olmuş bu sefer çok kişi yaralanmış, biri ise kaçırılmıştı.
Okula olan güven büyük oranda sarsılmıştı ki villainlerin amacı buydu belki de.Ülke de barışın sembolü olarak adlandırılan 1 numaralı kahraman istifa etmiş, insanlara göre bir dayanakları kalmamıştı. Bunlar olurken artık yurt sistemine geçilmiş, yine her şey eskisi gibiydi. ya da hayır, Değildi.
Ochako için bir şeyler tuhaftı sanki. Rahatsız edici şeyler hissediyordu, karnı ağrıyor, midesi bulanıyordu. Sarışın kız aklına geldikçe kızarıyor, kalbi göğsünü delercesine atıyordu. Nefret etti bu hislerden. Canını acıttığını düşündü, korktuğu için oluyor zannetti. Bundan nefret etti. korkağın teki olduğunu düşündü.
Himiko için hayatında çiçekler açmıştı adeta. ilgilendiği sevimli birini bulmuş, onunla temas kurmuştu. Kötüler birliği kendi çapında bazı konuşmalar gerçekleştirip bir sonra ki hamlelerini kararlaştırırken umurunda değildi sarışın kızın. tek amacı ochako ile tekrar bir şekilde karşılaşmaktı ki aranan bir villain olarak dışarı çıkmak kolay bir şey değildi.
Aslında çok da takmak istememişti sonuçta ilgilendiği başka birini bulabilirdi ki zaten çoğunlukla bu yüzden öldürüyordu birilerini. himiko'nun özgünlüğü kanını içtiği kişiye görünüm olarak dönüşmesini sağlıyordu. O da normal genç bir kızdı fakat özgünlüğünden dolayı kana olan ilgisi, insanlara ve yahut başka şeylere olan ilgisiyle birleşmişti.
Işte bu yüzdende öldürdüğü kişlerin kanını içerdi bu ona güzel hissettirirdi. Ona göre normaldi bu fakat toplum açısından bakıldığında ürkütücü gelirdi onlara. Şaşırılacak bir şey miydi peki bu? Elbette hayır, insanlar böylesine yargılayıcı ve kendilerine benzemeyen herkese farklı davranacak kadar iğrençken bunun olması beklenirdi zaten. Ailesi bile bu yüzden asla yanında olmamıştı onun. Yine de o kendiyle barışıktı , mutluydu ve böyle devam etsin de istiyordu.
Sanırım şu anlık sadece işine bakıcaktı...
Ochako artık unutmuştu birkaç hafta öncesinde yaşananları ve normal yaşantısına bir bakıma geri dönmüştü. Arkaşlarıyla vakit geçiriyor, derslerine çalışıyor ve antrenmanlarla uğraşıyordu. Artık gerçek bir kahraman olmaları için geçici lisanslarını alacaklardı ve bunun için her gün okulda B sınıfı ile değişimli olarak antrenmanlar yapıyor, özgünlüklerini güçlendirip yeni özel saldırılar üzerinde çalışıyorlardı. Günleri zaten yeterinde hareketli ve dolu dolu geçiyorken yeterince mutluydu.
Günler geçmişti ve geçici lisanlarını alacakları sınav günü sonunda gelmişti. Tüm A sınıfı hem heyecanlı hem de stresli hissediyordu. Araçtan indiklerinde başka okullardan öğrencilerle de tanışmış ve rakiplerini görmüşlerdi. Sınavın nasıl gerçekleşeceği anlatılıyordu ve herkes ciddiyetle dinlerken öğrencilerden birisi gördüğü kişinin heyecanından kıpkırmızı olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Bloodly Love • 𝐮𝐫𝐚𝐭𝐨𝐠𝐚
Ficción General... aklına gelen şeyle ise yüzünün kızardığını hissetti ve tekrar dişleriyle gülümsedi ' kan ne kadar da yakışır o güzel yüzüne~ ' ...