Capitolul 2

109 10 0
                                    

-Fetelor,el este Harry,cred ca îl cunoasteţi.

-Aaa,Harry de la One Direction.-zice Sara.

-Exact.

-În sfârşit cineva care nu sare pe mine cu autografe şi blablabla.

-Îl las cu voi.Eu trebuie sa mă duc şi printre invitaţii,sper ca nu vă supăraţi.Harry?

-Oooh,nici o problema.Dar apoi nu o să scapi de mine.

-Aww.Bine,paa.

-Voi de unde va cunoasteti? întreb eu.

-Cu Emma?

-Da.

-Am fost colegii de clasa,ne înţelegeam foarte bine.Nu v-a spus?

-Nu.

-Mă mir.Ca mai toţii colegii s-au lăudat.Adică ştiţii şi voi.

Am vorbit despre mai multe chestii,cum ar fi ,cum este sa fii o vedetă,cum e să ai atâţia fanii prin toata lumea.In fine.Pâna când George:

-Iubito,vin imediat.

-Unde te duci?

-Până la nişte colegii.

-Ok.

-Eee,lăsaţi voi viaţa de vedetă.Cum este viaţa unui om normal?

-Cum să fie..La fel..Doar că voi sunteţi mai cunoscuţi si cu banii mulţi.-zice Mady.

Sara ia dat una în cot.

-Nu o asculta pe ea.E cam nebună ,de fel.

M-am uitat prin jur,George nu era.Colegii lui erau toţi acolo,acolo,in faţa mea .Dar el,el unde e?!

-Scuzati-mă,vin imediat.-zic eu.

Am urcat scările,care duceau la etajul 1,unde era şi baia.Daa,aveam nevoie!!

-George!!!!!!-strig eu.

-Stacy,eu doa...

-Tu doar cee? Nici măcar o zi,o zi.-zic eu,ştergându-mi lacrima.

-Stacy-zice cineva cu o voce raguşita.

M-am întors.Era Harry.

-Şi tu ce vrei mă?-zice George.

-Ia mai taci tu, idiotule.Ce drept ai să-i vorbeşti aşa? Mdaa,dar ce te doare pe tine.Du-te şi f***-o pe aia.Haaai,fugi.-zic eu,nervoasa.

-Dar Stacy,eu te iubesc.

-Pffff,când ai sarutat-o pe târfa asta ,unde-ţi era gandu' ?În fine ..Numai am ce face cu tine. Harry , să mergem.

-Aaah, şi uitasem ..Asta pentru mine ,asta pentru toate fetele pe care le-ai înşelat şi asta pentruu .. Harry!

Daa,decii..numai aveam pe ce sa fiu nervoasă. Adică i-am dat nişte plame,poate nu o să mai iasa pe stradă cu faţa aia ,5 zile.

Am ieşit afară.Aveam nevoie de aer curat,dupa atâtea. Mă gândeam la cum a putut să-mi facă asta,tocmai mie. Offf.. asta e destinul meu.

Dintr-o data ,simt un fior.M-am întors..Era Harry ,iar. Pe buuunee,băiatul ăsta iese de peste tot.

-Eşti okay?

-Da ,sunt.

-Nu îţi pare rău?

-Nu,de ce sa-mi pară.E chiar mai bine,pentru ca relaţia noastra incepusera azi,şi aşa, bine că am aflat ce dobitoc este fiinţa asta,dacă pot spune ca e o fiinţă.

Harry a chicotit.

-Te înţeleg.

-Dar dintr-o parte îmi pare rău.Aveam nişte speranţe.Că o sa fie mai bine de data asta.

-De data asta?

-Da.Pentru ca orice băiat care mi-a apărut in cale... nimic mai mult spus, şi..el m-a sărutat.Un sărut pe care nu l-am avut niciodată pâna acum..

-Şii ..ce zici de asta,fetiţoo!! -întrerupe cineva sărutul asta PERFECT!

Era George.

L-am privit pe Harry,şi-a 'împletit' degetele cu ale mele şi a dat din cap,semn ca vrea să zica ceva,dar cee?

-Tu nu înţelegi ca numai am nici o treabă cu tine? Eu şi cu Harry ieşim !

-Dar eu te iubesc.

-Oo,serios? Nu cred ca o iubeşti mai mult decât mine.-zice Harry,după care adaugă un zâmbet.Daa..zâambetul ala perfect.

-Hai,acum dispari.

-Nimeni ,nu-mi spune mie ce sa fac!!! -zice idiotul ala,cu nervi,şi pleaca.

-Haha,l-am enervat.

-Daa.

-Deci?

-Deci?-zic eu.

-Ce a fost mai devreme?

-A fost ceva,ceva.Dar nu ştiu ce! -zic eu chicotind.

-Serios?

-Nu!! Glumeam doar.

-Decii..Stacy,eu chiar te iubesc.Şi nici nu am de gând să te rănesc.

-Harry,dar doar ce..şi iar m-a sărutat.

-Poate ca asta de face să decizi mai repede.

-Vroiam să zic că doar ce m-am desparţit şi chiar nu vreau să se intâmple acelaşi lucru.

-Şi?

-Doar dăm voie o săptămână!.

-O săptămână?!

-Da. 

-Bine.

-Bine..Atunci eu intru. -şi il sărut pe obraz.

E banală? Off,nu ştiu ce sa mai zic.Dar vă rog iar ,nu săriţi pe mine.E primul meu ff.Am mai spus.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 19, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Live while we're young...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum