-7-

42 4 1
                                    

Yoongi hızla çarptı kapıyı ve kendini dışarı attı, derin nefesler alarak kokusuna bürünmeyi sevdiği yere gitmek üzere taksi durdurdu. Seoul'un en işlek yerinde olduğu için gürültü tüm beynine hücum ediyordu.

Taksi kalabalık caddelerden sıyrılarak ıssız sokaklara daldı.

Yoongi indiğinde parayı ödedi ve arabanın gidişini izledi

Ceplerini kontrol ettiğin de sinirle masaya koyduğu telefonu aklına geldi ve derin bir nefes verdi.

İhtiyacı vardı şu an Namjoon'a ona mesaj atmaya genellikle dönmezdi mesajlara fakat okuması dahi heyecanlandırırdı Yoongi'yi. Toz pembe tişörtünüm kapşonlusunu kafasına geçirip ellerini sarı bol eşohmanının ceplerine soktu.

Onu ilk gördüğü yere doğru adımlamaya başladı, bu sokağın en başında iniyordu arabadan ve her adımında onun yanından ilerleyişini düşünüyordu.

Göz pınarlarından süzülen yaşları umursamayarak yürüdü sessiz yolda, kolları olmayan tişört bu havaya uygun olmadığını bağrıyordu.

Yoon kuru nefesini havaya dağıtırken aldığı kokuyla biraz daha yaş döktü badem gözlerinden.

Kapalı olmalarına rağmen birleşmiş bir şekilde duran pastanenin kurabiye kokusu ve yanında ki çiçek kokusu onu mest ederken gözlerini kapayıp acı bir tebessüm yerleştirdi güzel dudaklarına...

İkisinin tam ortasında ki duvara oturdu ve sırtını dayadı, hayal etti Joon'u ilk görüşünü kalbi anında hızlanırken zihnini keyifle izledi.

///

Kutlama için hediye alması lazımdı, gördüğü ilk çiçekçiye girdi Yoon, seçim yaparken kalın ve derin ses ilgisini çekmişti. Bir adam iri bedeniyle başka birinin yanında duruyor ve gülüyordu, gülüyordu, takıldı Yoongi gamzelerine dolgun dudaklarının kıvrılıp gözlerinin yok oluşuna. Kıskandı biraz, bu kadar güzel olmayı. Kalbi ağırlaştı bu ağır adamın bu güzelliğine.

Derin sesiyle 'Yixing' isimli arkadaşıyla tartışıyordu. Kalbi kulak misafiri olurken arkadaşının ağzından ismini duydu.

Kim Namjoon

Aşık olduğu adam, onlar kasaya gidince hemen elinde ki çiçekle yanlarına gitti Yoongi. Kasiyer şakalaşarak bu iri adamla tartışıyordu. Yoongi 1.67 idi ve bu adamın yanında ufacıcık kalıyordu, bu his onu daha gülümsetirken onlardan hemen sonra çiçekleri almış peşlerinden gitmişti. Sokağın başına kadar beraber yürüdüler bir kere ona baktı Namjoon, tebessüm ederek onu süzdü ve arkadaşına geri döndü. Yoongi kalbini durduramazken Yoon gelen aramayla onların peşinden ayrılmak zorunda kaldı.

///

İyice üşüdüğünü hissederken gözyaşlarının beyaz teninde açtığı yollara rüzgar vuruyor onu daha da titretiyordu, düşündü Yoongi; o yolları Namjoon'un öperek iyileştirmesini.

Daha da kaybolmak istemediğinden ayağa kalktı ve bu taş bile olmayan dümdüz sokakta yürümeye başladı, kimse olmadığından kaldırımdan indi ve isteksizce yürüdü.

"Pardon!!" Gece 2 de bu sesli çağrışa irkilerek yerinde zıpladı ve kaldırıma geçti Yoongi.

Ses... Çok derindi, o gün ki gibi.

Bisiklet fren yapmış ve sahibi onu öylece bırakarak Yoongi'ye bakmıştı.

Esmerlisini , gamzesini sevdiğini gördü Yoon, gözyaşlarına inat güzel gülümsemesi işlendi dudaklarına.

Namjoon gördü beyazlısını , iç çekti bu güzelliğe ;kırmızı ufak burun ve kırmızı dudaklar beyazlığa inat şekilde kendini belli ederken, gözlerinde ki yaşlara tezat gülümsemeye baktı Joon.

'İşte manzara ' dedi içinden .

Birbirlerine adımladılar, Joon baktı bade gözlüye ve elini yanağına koydu.

"Sen o' sun " kalbinin mükemmeliğini kanıtlayan adam şu an gözleri önünde güzelliğini de kanıtlıyordu.

"Zambaklarla eşdeğer olmadığın çok açık" Joon tebessüm etti bunu söylerken, en sevdiği çiçekti zambak ama bu adam tüm en sevdiklerinin yerine geçmeye hazır gülüyordu.

Yoongi parmak ucuna çıktı, elini göğsüne koydu ve tebessümünde oluşan gamzeyi öptü.

Beyaz teninde kızıllıklar oluşurken Joon gözyaşının geçtiği yola sıkı bir öpücük kondurdu, Yoongi Joon'un dudaklarına bir gözyaşı daha bıraktı.

İkili sıkıca sarıldı, Namjoon eğildi ve kucakladı küçüğü Yoon ise parmak uçlarında geniş omuzları kollarıyla kaplayıp sarılmaya uğraşıyordu.

Rüzgarla gelen pastane ve çiçek kokusu ikiliyi bulurken, çift derin bir nefes aldı bu güzelliği birbirlerinin kokuları da birleştiğinde Namjoon ince bele sarılı kollarını, Yoongi geniş omuza sarmalamaya çalıştığı kollarını sıkarak olabilecekmiş gibi daha da yakınlaştılar tek bir bedenmişcesine...

××

Yoongi'ni 1.67 olmadığını biliyorum,

Kitabımda Namjoon 1.86, Yoongi 1.67 olucak.

🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ArtworkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin