Benim adım A.J. ve okulda nefret ediyorum. Haftanın en kötü günü hangisi biliyor musunuz? Bana sorarsanız, Pazartesi. Çünkü pazartesi, arka arkaya beş okul gününün ilkidir. Korkunç!
Salı ve Çarşamba da pek güzel değildir.
Perşembe güzel bir gündür çünkü hafta sonuna iki gün kalmış demektir. Cuma müthiştir çünkü hemen ertesinde hafta sonu tatili başlar.
Ama benim için haftanın en güzel günü Cumartesi dir . Cumartesi günleri futbol oynayabilirim ve iki gün boyunca okula gitmem gerekmez. Ne yazık ki günlerden Pazartesi idi. Evin önünde annemle birlikte okul servisini bekliyordum."Uslu dur, A.J." dedi annem
"Dururum"
"Başını deede sokma"
"Sokmam"
"Konuşmak istediğinde parmak kaldırıp söz istemeyi unutma"
"Unutmam"
"Kızlara pipet atma"
"Atmam"
Annem bana yapmam ve yapmamam gereken bie milyon şey söyledi. Sonunda sarı okul otobüsü köşeyi döndü.
"Anne, hiç eylenmiyecegime söz veriyorum." Dedim. "Hoşçakal "
Otobüs durdu. Sürücü Bayan Kormel, otobüsün durduğunu gösteren lambaları yaktı.
"Anneye bir öpücük ver A.J.!"
Otobüsteki bütün çocuklar camdan bize bakarken, annemi ecek halim yoktu. Çocuk olmanın birinci kuralı budur. Asla diger çocukların gözü önünde annenizi öpmeyin.!!
"Şey, okula geç kalmak istemiyorum Anne."
"Anneye bir öpücük ver A.J."
"Olmaz anne. "
"Anneye bir öpücük ver A.J."
"Hayatta olmaz anne."
"Anneye bir öpücük ver A.J."
"Bana yüz dolar verirsen öperim anne."
Annem bana sarılmaya çalıştı ama ama ben rakiplerimden sıyrılmayı bilirim. Annem bana doğru hamle yaptıgında da futbolda öğrendiğim hareketlerle onu bir güzel çalımladım. Böylece hiç şansı olmadı! Beni kucaklatıp öpmesine fırsat kalmadan yanından geçip otobüse koştum.
Ha - ha - ha ! İyiki annem futbol oynamayı bilmiyor. !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUK OLMAK NE ZOR !
Acakhemen okuyun coook begeneceksiniz begenirseniz devamino da getireceğim.