NADSZEDŁ CZAS NA ZMIANY

1.5K 111 73
                                    

NADSZEDŁ CZAS NA ZMIANY!

Czy to oznacza, że kończę swoją przygodę z Wattpadem? Nigdy mi nawet nie przyszło coś takiego do głowy. Ten wpis to początek powrotu do wspólnego spędzania czasu na tej platformie.

Zanim zacznę, chciałabym z całego serca przeprosić za tak długą nieobecność. Niestety sytuacje, jakie miały miejsce w ostatnim czasie, nie pozwoliły mi na to, aby skupić się na tym, co kocham robić najbardziej. Nie miałam weny, ani chęci do pisania. W zasadzie straciłam chęci do czegokolwiek...

Czasem w życiu każdego człowieka zdarzają się te gorsze i lepsze momenty. Ja niestety ostatni rok żyłam w dużym nieporozumieniu. Sama sobie nawet zgotowałam taki los, tkwiąc w związku, który wykańczał mnie psychicznie. Co prawda do rozstania doszło już wiele miesięcy temu, ale leczenie psychicznych blizn trochę trwało. Tak naprawdę uratowały mnie moje książki. Kiedy mojemu ex przestało odpowiadać moje pisanie, ponieważ wiele czasu na to poświęcałam, kazał mi wybrać.

Och i to pamiętne zdanie... Twoje gryzmoły albo ja... Cóż, oczywiste było to, że wybiorę coś co kocham robić, zamiast kogoś kogo nigdy tak naprawdę nie kochałam. Najśmieszniejsze jest to, że swojego czasu sądziłam, że go kocham. Dopiero, gdy naprawdę kogoś pokochałam, zrozumiałam, że wmówiłam sobie uczucie do faceta, który w tym momencie jest dla mnie zerem, bo jak inaczej nazwać kogoś, kto zabiera niezależność, zamyka kobietę w klatce swoich romantycznych bzdur i ciągle wymusza na niej wypowiadanie wszystkich swoich myśli? Stałam się słaba, wyizolowana, a to spowodowało moje odejście z tej platformy na kilka długich miesięcy.

Teraz jednak pojawiła się w moim życiu osoba, która zostawia mi tyle swobody ile potrzebuję. Ta osoba rozumie moje potrzeby i dba o mój komfort psychiczny. Dzięki niej powracam w pełni sił i chęci do działania. To właśnie ta osoba nauczyła mnie, że twarda dupa to podstawa działania. Jako, że dawno mnie tu nie było, muszę zmienić kilka kwestii na moim profilu.

1. Prywatny obrońca zniknie na jakiś czas.

2. Prywatny Szofer zostanie skończony do końca tego tygodnia.

3. W następnej kolejności dodam rozdziały Skazanego, by całkowicie zakończyć serię. Kolejnej części nie będzie.

4. W Napiętnowanej czeka nas jeszcze wiele rozdziałów, będzie to jedna z dłuższych książek w moim wykonaniu, lecz ją chcę traktować jako pracę poboczną/dodatkową. Rozdziały będą się pojawiać, ale tylko wtedy, kiedy będę miała ochotę je napisać.

5. Kiedy skończę Szofera i Skazanego przyjdzie czas na coś nowego. Macie do wyboru:

a. Polowanie na macho

b. Kobietę w szpilkach

c. Mrocznego drwala

Nie podaję opisów. Niech to będzie niespodzianka. Wygrywa opcja z największą ilością głosów. Fragment jednej z tych książek, mieliście okazję przeczytać na moim Instagramie jakiś czas temu. (carolineangel_autor)

Dziękuję, że wciąż ze mną jesteście!

Miłego dnia moje misiaczki,

Karolina

Prywatny szofer PREMIERA 21.06.2022 ROK Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz