Slyšel jsem kolem sebe hlas, jak říká něco v tom smyslu ¨probuď se¨ a tiché ¨prosím¨. Chtěl jsem otevřít oči ,ale nešlo to najednou jsem ucítil tlak na mé ruce a malou kapičku vody na mé tváři. On brečí? Sebral jsem všechnu sílu a snažil se pohnout prstem.
Aaa povedlo se a evidentně jsi toho i všimnul ,protože přestal vzlykat. Asi po půl hodině se ode mně zvedl odešel a já se odebral do říše snů.
Ráno asi ,protože jsem měl stále zavřené oči, jsem se pomalu posadil a zkusil je otevřít. Otevřel jsem je ,ale co jsem viděl nezapomenu. Byl jsem na nějaké dece a nad sebou jsem měl z hadrů a kusů dřeva něco jako přístřešek. Stoupl jsem jsi a došel na konec jaké jsi kostky? Jo a měl jsem pod sebou díru do neznáma. Ale něco mi to připomínalo „ahoj" a teď jsem málem dostal infarkt a nebýt toho kluka jsem i někde tam dole. „a-ahoj" asi jsem musel být jak rajče ,protože mě držel kolem pasu a měl mě namáčklího na sobě.
Podíval jsem se do zemně a šeptl. „můžeš mě pustit? prosím" Jen s uchechtl a pustil mě. „Dávej jsi pozor. Jo a jsem Cl-Dream" a natáhl ke mně ruku „George" a ruku jsem přijal. „Můžu se zeptat kde to jsem? Něco mi to připomíná ale nevím co." „No ani sám nevím je to něco mezi skyblokem a bedwars. Pojď provedu tě tu."
Po prohlídce...
snažím se napsat něco srozumitelného heh. omlouvám se za chyby :)
ČTEŠ
DNF-last game
FanfictionSlyšel jsem kolem sebe hlas, jak říká něco v tom smyslu ¨probuď se¨ a tiché ¨prosím¨. Chtěl jsem otevřít oči ,ale nešlo to najednou jsem ucítil tlak na mé ruce.