3

37 6 0
                                    

Ráno jsem se probudil a koukl se na vedle se ležícího Deama, nechám ho spát celou noc mě utěšoval. Jo musím mu za to poděkovat, a myslím že ne naposledy. Mezi tím jsem nám šel udělat snídani. Šel jsem na naši malou farmičku a vzal tam pár obilí, šel jsem k nějakému stroji vložil ho tam a čekal až se upeče. Uslyšel jsem nějaké zvuky, že by se probudil? Vzal jsem bagetu a šel za ním ,ale místo Dreama tam stál nějakej týpek s červenou vestou. Rozběhl jsem se a flákl ho tou bagetou do hlavy, on to evidentně nečekal a skácel se k zemi. Stál  jsem nad ním s vykulenýma očima a přemýšlel co s ním. Najednou jsem za sebou uslyšel kroky, rychle jsem se otočil a oddychnul jsi. „co se stalo?  ajooo ti od vedle hezky jsi ho vyřídil." a odkopl ho do voidu.

Popravdě jsem nespal ,ale čekal jsem jak ho zvládne. Viděl jsem ho jak přichází a byl jsem připraven vystartovat ,ale zvládl to. Popravdě že ho flákne bagetou jsem nečekal ani já a nejspíš ani on. chvilku jsem ho pozoroval co udělá a když tam jen tak stál přišel jsem a odkopl ho do voidu George jen na sucho polkl a dál to radši nekomentoval. „udělám novou snídani" „pomůžu ti" 

Takže jsme udělali novou snídani sedli si na deky a koukali se spolu na východ slunce. „chci se ti omluvit za to že jsem tě v noci nenechal vyspat a že jsi mě musel utěšovat" jsem jak malí mimino které potřebuje maminku. „ale prosím tě nevadí každý má někdy noční můry" a usmál se na mě a já mu úsměv oplatil.

já se omlouvám že už tři dny nevyšla kapitola ,ale jsem líný prase který nemá nápady a neumí gramatiku. :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 05, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DNF-last gameKde žijí příběhy. Začni objevovat