UA Geliş

55 5 1
                                    

Selam, ilk defa yazıyorum. Umarım okurken eğlenirsiniz. İlk önce tanıtımımızı yapayım.

Adımız: Mitsuya Kioka

Özgünlügümüz: Lanet.

Özgünlük açıklaması: Atak'da bulunacağı kişiyi kırmızı dumanlar kaplar ve kişinin nefessiz kalıp vücudunun çekilmesine sebep olur. Tabii bu gücünü bu kadar güçlü yapabilmesi için aşırı şekilde iyi odaklanması gerekir. Gücünü hafif şekilde kullanıldığında atak yaptığı kişinin etrafını kırmızı dumanlar sarar ve kişi kendini rahatsız hisseder.

Geçmişimiz: Mitsuya özgünlüğü yüzünden sürekli dışlanmıştır ailesi bile bazen ona kendi çocukları değilmiş gibi bakarlar. Bu yüzden ailesinden ayrı yaşar.

Özelliklerimiz: Kılıç kullanmayı ve hayvanlar ile ilgilenmeyi severiz.

Özelliklerimiz: Kılıç kullanmayı ve hayvanlar ile ilgilenmeyi severiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Özgünlüğümüzü kullanırken gözünüzde canlanması için. :)

Başlayalım o zaman.:)



~MEKTUP~

Mektup mu..?   MEKTUP'UM GELDİ! Gerçek mi bu..? Kabul edilmişim! UA'ya kabul edilmişim! Yıllar sonra ilk defa bu kadar heyecanlanıp gülüyordum. Çünkü hayatımda bir şeyleri değiştirebilecekim belki...

Bir kahraman olup kötü biri olmadığımı kanıtlayabilecektim.  Bu his... Gerçekten harika!

Son bir gün. Yarın başlıyorum UA'ya umarım aynı muamele'leri görmem...
Neyse bunları düşünmemem gerekiyor. Alarmımı kurdum ve artık yatmalıyım...

*Sabah olur ve alarmımız çalar.*

Alarm, alaaaarrmmm! Sanki ses ile çalışıyormuş gibi alarm'a bağırıyordum. Uykuluyken ben ben değilim ne yapayım. Sonra aklıma bugün UA'nın ilk günü olduğu geldi.
Yatak'dan sıçrayıp lavaboya koştum. Ve üzerimi giyinip çıktım.

Gelmiştim. Gerçekten güzel görünüyor du... Okul'a aşık olmuş gibi bakmayı bırakıp sınıfa gitmeye karar verdim.  Okul'un içi de güzeldi. 1/A'yı bulup girdim. Girdiğim anda pembe tenli bir kız yanıma geldi.

-"Selam ben Mina Ashido!" Diyerek elini uzattı

-"Mitsuya kioka." Dedim ve elini sıktım.

Fazla uzatmadan yerime geçtim. Pek arkadaş canlısı olduğum söylenemez.

A ardımdan yeşil kıvırcık saçlı bir çocuk sınıfa girdi. Arkasına baktığımda sarı uyku tulumlu sanki çok uzun zamandır uyumamış biri  vardı. İçeri girdi ve kendini tanıttı. Daha demin tanımladığım kişi öğretmenimizmiş meğersem. Aizawa sensei sınıfa girdiğinden beri içimde bir his vardı.. Değişik bir his. Daha önce hissetmediğim. Neydi ki bu?



~Bölüm sonuuu! :3~






Aizawa x MitsuyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin