His

54 5 5
                                    

İçimde bir his olduğunu söylemiştim, ders ilerlerken içimdeki his Aizawa sensei her bir kelime sarf ettiğinde daha da artıyor gibiydi. Onu kendime çok yakın hissettim bir anda. Kendisi bir başkanlık seçimi olacağını söyleyince içimden kesinlikle bunun için aday olamalıyım diye düşündüm. Böylece Aizawa sensei ile daha yakın olabilirim diye düşünürken zamanı fark etmemiştim. Zil çalmış, herkes teneffüs için dışarı çıkıyorlardı. Ben ise söylediğim gibi pek arkadaş canlısı olmadığım için hayvan bilimi ile ilgili olan kitabımı çıkarıp okumaya başladım. Herkes çıkmış tek başıma kitabımı okuyordum gerçekten huzurlu ve mutlu hissediyordum.. bir süre sonra ders zili çaldı ve herkes sınıfa geri döndü. bende kitabımı çantama koyup yeni gelecek öğretmenimizi bekliyordum. O sırada sınıfa Present Mic girmişti. Aizawa sensei den sonra enerjik bir öğretmen görünce garipsedim. kendisini giriş sınavında görmüştüm. Ama yinede iilk defa bu kadar yakından görünce ve daha iyi tanıyınca kişiliği hakkındaki şüphelerim kalkmıştı. Onun dersinden sonra zamanın nasıl geçtiğini anlayamdım. UA Llisesindeki ilk günüm böyleydi.                                                                                                                                                                                                                       Eve giderken yüzümde garip bir tebessüm vardı. Ve Aizawa sensei yi düşünüyordum.  Düşündüğüm şeyler bir o kadar bana garip gelse de beni sevince boğuyordu. Hava kararmıştı düşeneyim derken biraz abarttım galiba.. Evime yaklaşmışken gölgelerden bir süliet beni korkuttu. Orada sabit bir şekilde bekliyordu. Oraya doğru yaklaştığımda süliet'in içinden bir ses geldi. Bu ses tanıdıkdı. Biraz daha yaklaştığımda sülie'in Aizawa sensei olduğunu fark ettim.

Aizawa: Bayan Mitsuya bu saatte burada ne yapıyorsunuz?

Mitsuya: Evim yakınlarda sensei evime gidiyorum. Siz ne yapıyordunuz? Ses tonumu ayarlayamamıştım. Hesap sorar gibi oldu off...

Aizawa: Hava almaya çıktım Mitsuya. Benim de evim 2 sokak aşağıda. 

Mitsuya: Gerçekten mii?? Sevindim, komşu gibi...

Aizawa: Öyle de denebilir. Ama bundan okulda behsetmemeni istiyorum Mitsuya.

Mitsuya: Peki sensei. Nasıl isterseniz, iyi akşamlar.

Aizawa: "İyi akşamlar Mitsuya."

*Mitsuya sevinçle eve koşar.*

*Eve girer.*

"Tanrımm... Aizawa sensei komşum!" Nedensizce çok mutlu olmuştum.. Neyse duş alıp biraz dinleneceğim. 

*Duşa gireriz.*

*Çıkıp pijamalarımızı giyeriz.*

Sensei hakkında bir kaç bilgi alsam sıkıntı olmaz bence..:)

*Araştırma yapmak için bilgisayarı açarız.*

İnternette adını yazdığımda kişiliği ve kendisi hakkında bilgiler çıktı.

-Kedileri severmiş... "Açıkcası etkilendim.."

Biraz daha aşağılara indiğim de kişiliği dışında onu kötülemeye  çalışan magazin haberlerini gördüm. Bunlar canımı sıkmıştı. Daha fazla bakamayacaktım. Bilgisayarımı kapatıp kendimi uykunun kollarına bırakacağım.



Bölümü beğendiyseniz oylayarak destek olabilir. Görüşlerinizi yorumlar da belirtebilirsiniz. <3 :3

Aizawa x MitsuyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin