Gizemler

46 2 2
                                    

1. Biliyorsunuz oyunun ilk gecesinde bizi PhoneGuy isimli biri ariyor ve 87 yılındaki bir ısırılan vakasından bahsediyor "THEY USED TO BE ALLOWED TO WALK AROUND DURING THE DAY TOO.BUT THEN THERE WAS THE BITE OF'87.YEAH.IT'S AMAZING THAT THE HUMAN BODY CAN LIVE WITHOUT THEFRONTAL LOBE,YOU KNOW?" Diyor ve aramayı sonrandırıyor.Anlaşılıyo ki animatörniklerden biri bir müşteriye saldırmış, kurban kimdi veya hangi animatörnik kime saldırmıştı bu bilinmiyor ancak,Kurbanın beyninde büyük bir hasar bırakıldığı biliniyor.bence bunu yapan FOXY çünkü vücut yapısı ve kocaman ağzı böyle bir yarayı düşmanında bırakabilicek gibi gözüküyor.

2. Oyunda 4adet ana karakter bulunmaktadır "Freddy Fazbear,Bonnie The bannie,Chica The Chica,Foxy The Pirate" ayrıca 1 tane de özel var "GOLDEN FREDDY" oyun dosyalarında sarı bir ayı şeklinde gözüken ve hayranların Golden Freddy dediği bir animatörniktir.Ayı sadece kamera 2b(W. Hall Corner)de postere asılırken gözüküyor kamera'yı kapattığınız zaman karşınızda beliriyor ve size saldırıyor ve bütün Kapılar kapalı olsa bile içeri girebiliyor.GF (Golden Freddy)'nin gölgesi olmadığı için GF'ye bir halisilasyon diyebiliriz.

3. Oyunun ilk başında gördüğümüz gazete haberinin etrafıda oyunun yapımcısı Tarafından rasgele yazılar yazılmış"Blah. Blah. Blah, Blah. Blah. This ad has nothing to do with anything revelvant to game. Blah. Blah. Blah. Blah. Blah. Chances are you won't make it past night three. Blah. Blah. Yackity Smackity. Blah. Blah. This probably isn't the best choice of a summer job,since you most likely won't surbive the week. I'd recommend being a cashier,sack boy, or work in a warehouse. They are all very respectable jobs,and you probably won't be killed by them. Well,you might. But it would be unlikely. Blah. Blah."

4. 5. Gün PhoneGuy ölür ve telefondan sesler çıkar
(SIR) IT IS LAMENTABLE THAT MASS AGRICULTURAL DEVELOPMENT IS (NOT) SPEEDED BY FULLER USE OF YOUR MARVELOUS MECHANISMS. WOULD IT NOT BE EASILY POSSIBLE TO EMPLOY SOME OF THEM IN QUICK LABORATORY EXPERIMENTS TO INDICATE THE INFLUENCE OF VARIOUS TYPES OF FERTILIZERS ON PLANT GROWTH? YOU ARE RIGHT. COUNTLESS USES(OF BOSE INSTRUMENTS) WILL BE MADE BY FUTURE GENER-(ATIONS. THE SCIENTIST) SELDOM KNOWS CONTEMPORANEUS(REWARD;IT IS ENOYGH TO POSSESS) THE JOY OF CREATIVE(SERVICE.)"

Eğer
Oyun
Hakkında
Bir
Sey
Biliyorsan
Bok
Biliyorsun

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FIVE NIGHTS AT FREDDYS hakkında...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin