ADHI 🌼💜️

2.2K 169 416
                                    

(Edited)
_____________________________________🌼💜️

Date - 2020.08(August).31

Author's pov

"Tae Hyung.................................................."

"යා.......යා........පොඩි එකෝ බෙරිහන් දෙන්නේ මොකද අහ්හ්.........."
Jungkook dorm එක දෙවනත් වෙන්න කෑ මොර දෙද්දි Jin ඒ හා සමානව කෑ ගැහුවේ jungkookගේ කෑ ගැහිල්ල ඉවසගන්න බැරි තැන...

Jk : "jin hyung; tae hyung ව දැක්කාද..."
Bunny හිනාවත් දාගෙන තමන්ගේ jin hyung ගෙන් kookie ඇහුවේ එයාගෙන්වත් අහලා kookieගේ tae hyung ව හොයාගන්න ඕනේ හින්දා...

Jin : "garden එකේ හිටියේ vimin ඩබලම..."
Jin ඒ කිව්ව සැනින් kookie දිව්වේ garden එකට...

Jk : "tae hyung...jimin hyung..."
Kookie එහෙම කියාගෙනම පැන්නේ vimin ඩබලගේ කරට...

Jimin : "ආයිශ්...කුකියෝ මගේ කොන්ද..."

Tae : "හොද වැඩේ මේ කොටාට..."
Tae හිනා වෙන ගමන් කිව්වේ තමන්ගේ soulmate ව ටිකක් අවුස්සන්න හිතාගෙන...

Jimin : "යනවා පිටසක්වලයෝ යන්න..."
Tae හිතුවා වගේම jimin ඇවිස්සුනා...ඒ වගේම jimin කිව්ව එකට tae ඇවිස්සුනේ නෑ කිව්වොත් ඒක බොරුවක්...

Tae : "කවුද කොටෝ පිටසක්වලයා..."

Jimin : "තමුසේ...-"
Jiminට කියන්න ගියපු එක කියාගන්න බැරි උනේ kookie jimin ගේ වචන කපා හැරිය නිසා...

Jk : "අයියෝ...ඔය දෙන්නාගේ රණ්ඩුව ටිකක් නවත්තලා මං කියන්න ආපු එක අහන්නකෝ..."

Tae : "හරි කුකියෝ කියහන්කෝ බලන්න කියන්න ආපු එක..."

Kookie කියන්න ආපු එක අහන්න නොඉවසිල්ලෙන් tae එහෙම කියද්දී jiminත් kookie දිහාවට හැරුනේ ඒ දේම කියන්න වගේ...

Jk : "මේකයි hyung...මගේ birthday එක හෙටනේ...මම හෙට තමයි Army හම්බ වෙන්න live යන්නේ...ඉතින් අපි තුන් දෙනා අද පොඩි වටයක් දාලා එමුද එලියට ගිහින්..."
Kookie එයාගේ bunny හිනාවත් පෙන්න පෙන්න vimin ඩබලගේ කරට අත් දෙකත් දාගෙන කිව්වේ හරි ආසාවෙන් වගේම බලාපොරොත්තු පිරුණු කටහඩකින්...

Tae : "good idea කුකියෝ...ඒත් hyungලා අපිට යන්න දෙයිද..."

Jimin : "ඒකනේ කුක්කෝ...අපි ත්‍රිබලට යන්න දෙයිද hyungලා..."

Vimin ඩබලම කුකීගේ idea එකට කැමති උනත් එයාලාගේ hyung ලා හතර දෙනාගෙන් මේ idea එකට මොන වගේ ප්‍රතිචාරයක් ලැබැයිද කියලා හිතමින් කුකීට ප්‍රශ්නය යොමු කරා...

𝘼𝘿𝙃𝙄 || JJK ˢⁱⁿʰᵃˡᵃ [ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ] Where stories live. Discover now