#0 INFORMACJA

18 2 0
                                    

Mam do omówienia 4 sprawy związanie z fanfikiem :

Sprawa 1
Opowieść powstaje w wyniku rp które pisze aktualnie. Pojawi się w nim parę postaci nie występujących w serii, takich jak : Tom Potter, Diana R. Lupin, Roksana Black oraz Oliwia Murphy i wiele innych.

Sprawa 2
Nie chce tu żadnych komentarzy które mogły by obrazić Nazwisko i imię danej postaci. I nie chce by ta książka się przez to wybiła. Komentarze obrażające imiona i nazwiska od razu usuwam.

Sprawa 3
Czasy które opiszę w prologu będą się działy rok dawniej od wydarzeń w książce. Wydarzenia po prologu opisywać będę z perspektywy Roksany.

Sprawa 4 i
Info dla osób z którymi pisze :
Jesteście wspaniałą grupą osób. Na podstawie rp napisanego z wami ma szansę powstać wspaniały fanfik. Wszystko co napisaliśmy do tej pory może starczyć na 20 rozdziałów lub więcej. Przepraszam ale fakty z rp nieco pozmieniam by były przyjazne dla czytelnika.

Przedewszystkim chce wam powiedzieć że mam delikatne problemy z ortografią i mogę się pomylić w pisowni niektórych słów. To ff nie może zostać uznane za wpełni moje gdyż osoby które ze mną piszą i pisały rp wpływają na przebieg wydarzeń. To one decydują co stanie się potem. Ja mogę jedynie zadecydować jak ująć to w słowa. Nie chcę też by czuły się mniej ważne. Ale mam nadzieję że wszystkim spodoba się ta książka...

The Simulation.... - Symulacja...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz