I - ölü isimlerden isim beğen

513 38 53
                                    

Bu hikaye Lavi için. İlham noktaları The Professional, Dead Poets Society ve twenty one pilots olan bir soukoku kurgusu; tüm bunlar bir araya gelince bana seni hatırlatıyor. Bana zorla Bsd izlettiğin ve Soukoku yazmam için bu kadar ısrar ettiğin için, ve bu fici aylardır beklediğin için teşekkür ederim. Umarım beğenirsin <3
__________

Gerçek adını kimse bilmiyorVe artık bir mezarda gördüğü ismi kullanıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçek adını kimse bilmiyor
Ve artık bir mezarda gördüğü ismi kullanıyor

(5 Kasım 1984)

"Şuna ne dersin," Dazai gri mermerden bir mezarı gösteriyor, önünde çürümeye yüz tutmuş çiçekler var, "Mishima Yukio."

"Sana yakışır." diye cevap veriyor Chuuya, oturduğu taş duvarın üzerinde can sıkıntısıyla ayaklarını sallıyor.

"Kaldır şu kıçını da sen de seç bir tane," diyor Dazai, "İşimiz gücümüz var."

Sanki onları buraya sürükleyen kendisi değilmiş gibi şikayet etmesi ironik, ama buna bir yorum yapmıyor Chuuya. Onunla mantık yarıştırmayı uzun zaman önce bıraktı. Ellerini soğuk duvara yaslıyor ve gökyüzüne çeviriyor yüzünü, turuncu ve pembe zemine saçılmış parça parça bulutlar ve ufukta kaybolmak üzere olan güneşi izliyor.

"Biliyorsun, kafadan isim uydursak da olur." diye mırıldanıyor bıkkın bir nefes vererek.

Dazai çarpık bir gülümseme sunuyor ona, "Ama böylesi daha hoş değil mi sence de? Ölü insanlara tekrar bu dünyada yürüme şansı veriyoruz."

"İsimlerini kullandık diye dirilmiş olmuyorlar, mankafa."

"Her zamanki gibi basitsin, Chuuya." diyor Dazai, kendi kendine neşeli bir ton mırıldanıyor, "Pekala, ben sana bir isim seçeyim o zaman."

Mezarların arasında ayaklarını sektirerek yürüyor. Uzaklaşmaya başladığını fark edince duvardan inip peşine düşüyor Chuuya, sanki kaybolup gidebilirmiş gibi. Sanki gözden kaybettiği anda yok olabilirmiş gibi. Nefret ediyor bundan, bir gün çekip gitmesinden ödü kopuyor olmasından.

Dazai ismini seçmek için mezarların arasında gezerken ona bakmadan konuşuyor, "Peki bu seferki senaryomuz nasıl olsun? Geçen kullandığımız kardeş senaryosunu beğenmiştim, saçını karıştırmama izin veriyordun."

"Sürekli arkamı toplaman eğlenceliydi," diye cevap veriyor Chuuya.

"Ağabeyin numarası yapmasam da sürekli arkanı topluyorum zaten, Chuuya."

Chuuya parmaklarındaki eklemeleri kıtırdatıyor, Dazai'yi sinir ettiğini bildiği bir alışkanlığı bu, "Hah. Kim kimin arkasını topluyor acaba."

"Ben, senin."

"Hatırladığım kadarıyla en son seni nehirde boğulmaktan kurtarmıştım."

"Kurtarmanı istememiştim."

İkisi de Aptaldı | soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin