A kezdetek: 1.rész!

46 5 2
                                    

Fu mester szemszöge:

160 évvel ezelőtt a Himalájában működött egy szerzetesi templom, amiben nagy erejű varázs ékszereket, talizmánokat őriztek. A szerzetesek közül választották a talizmánok őrzőit, akiknek feladatuk volt őrizni és a megfelelő személyeknek átadni az erőt. Egy nap azonban katasztrófa történt és egy hiba miatt az őrzök rendje elpusztult. Egyedül egy fiatal gyermek élte túl, aki az utolsó megmaradt talizmánokat tartalmazó dobozzal és a azokról szóló írásos könyvvel menekült el. Sajnos kettőt elvesztet, illetve a könyvet is.

160 évvel később az egyik talizmán előkerült és sajnos valaki sötét célokra akarja használni annak erejét. Ezért a fiatal fiú, aki azóta már felnőtt, én Wang Fu mester a teremtés és a pusztítás erejével rendelkező katica és fekete macska talizmánt két kiválasztottra bíztam, akikről hiszem hogy felnőhetnek a feladathoz, megállítják gonoszt.

Írói szemszög:

A kiválasztott Katica hős otthonánál vagyunk, aki a talizmánnal járó nagy erejű kwamit szemléli éppen.

- Szóval... - Próbál szólni a kwami, de új gazdája kitörése szakítja meg.

- Olyan cuki! Ez a fej, ezek a szemek, a pici karocskák! Mit mondtál, hogy hívnak?! - Kérdezte lelkesen a lány.

- Tikki-nek. Ha végezté...

- Még a neved is aranyos! Olyan aranyos vagy! Bizony, bizony ám! - Vette a kezébe a lány Tikki-t.

- Plagg-nek is ezt kell vajon elviselnie? - Jegyezte meg a kwami.

Eközben a fekete macska talizmán kwamija evett, inkább habzsolt sajtot. Betömte az egészet.

- Mint egy disznó! - Jelentette ki az ékszer új tulajdonosa, aki a gyűrűt próbálta lehúzni magáról eredménytelenül.

- Nem, macska vagyok! - Vigyorogta Plagg.

- Ha ha, marha vicces. Pont engem kellett kiszemelni?! Az egész nevetséges!

- Bocsesz, de a gyűrűt sehogy sem lehet levenni. Illetve, lenne valami. - Gondolkozott el Plagg.

- Mi az? Ki vele?!

- Ahhoz hogy a gyűrűt le vedd, a mostani Katicával kellene szerelmes csókot váltanod.

- Miket beszélsz te lény?!

- Elmagyarázom. Mint a teremtés, mint a pusztítás, a szerelem maga is egy erős hatalom. Mennyire is befolyásolta a történelmet a szerelem. Trójában háború is dúlt ezért. Na mindegy. A lényeg ha meg akarsz szabadulni a gyűrűdtől, akkor a társaddal kell szerelmesnek lenned. De mindkét fél részéről igaznak kell lennie. Íííííígy... Csak ezért nem fog ez teljesülni.

- Biztos van más megoldás!

- A mesterrel vetesd vissza akkor, de róla nem tudni hogy hol van. Még én sem tudom vagy a társam, Tikki.

- Semmi hasznom sincs belőled! Ha már bele lettem rángatva ebbe a marhaságba, akkor lássuk hogy mink van! Szóval, hogy is van? - Kérdezte gazdája, akihez került.

- Karmokat ki. Amúgy lehetnél finomabb is. Nekem is vannak érzéseim! - Jelentette ki Plagg.

- Tök mindegy, karmokat ki!

- Várj, ez még nem mindeeeen... ! - A jelszó hatására Plagg a gyűrűbe lett szippantva és az átváltozás megtörtént. Párizs egy új hőse így szállt ki az éjszakába a városba.

Az egész őrület! Varázs erejű lények, mágikus hatalmak, sötét gonosz. Nem lehet mind igaz! - Nekem ez egyáltalán nem tetszik! - Állt meg egy ház épület tetején, amikor is egy alakot pillantott meg a levegőben az Eiffel-torony felé tartva.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 08, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miraculous PVWhere stories live. Discover now