24.

527 38 18
                                    


Zase ráno. Povzdechla jsem si a odkryla peřinu. Samozřejmě, že se mi včera podařilo usnout. Prospala jsem sice skoro celý den, ale já za to nemůžu! Přece jen jsem pořád z části kočka. 

Došla jsem k jeho skříni s oblečením a vytáhla z ní nějaké jeho triko. Převlékla jsem se a došla ke dveřím, abych se šla nasnídat. Už jsem chtěla odemknout, když jsem zaslechla Bakugův hlas. Zastavila jsem se a poslouchala. ,,Právě, že ne. Asi vážně zůstane u tebe....Akorát jsem to zhoršil. Já nevím! Prostě ve mě nějak přepnulo a já se přestal ovládat. A ty si myslíš, že nevím, že jsem idiot?!" Víc už jsem slyšet nepotřebovala. Je jasné, že s někým mluví o tom co se stalo včera. 

Vyšla jsem z pokoje, konečně, a prohlédla si Bakuga, který si mě, s telefonem v ruce, prohlížel. ,,Dobré ráno" Zamumlala jsem a došla do kuchyně, kde jsem zjistila, že není nic nachystáno. ,,Přestaň řešit ten včerejšek a pojď se mnou udělat snídani!" Zavolala jsem na něj a během pár sekund ho měla vedle sebe. 

,,Zůstanu s tebou...." řekla jsem tiše mezitím co jsem jedla. V tu chvíli se trochu zakuckal, protože právě polykal a překvapeně se na mě podíval. ,,Ještě si to můžu roz-" ,,Chápu" řekl s menším úsměvem na rtech a dal si do pusy další sousto. Zadívala jsem se do jídla a následně si taky ukousla další sousto. Je to takhle správně. Je přece můj majitel...

,,Kiro! Pusť to!" Zakřičela jsem, snažíc se udržet svůj záchvat smíchu. ,,Nesměj se!" Seřval mě Bakugo a já už to nevydržela. Začala jsem se smát a Kiro přiběhl ke mě. ,,Konečně" Zamumlal a vzal si své klíče, se kterými si celou dobu ten drobek hrál. Vzala jsem Kira do náruče a začala ho hladit po břichu. ,,tch. S ním jsi víc jak se mnou" ,,A ty se mi divíš? On je roztomilí a ty jsi...ty" Zasmála jsem se a on se jen zamračil. ,,Měla by jsme jít pro tvoje věci" Rozhodl a já s povzdechem kývla. 

Uběhlo půl hodiny a my byli na cestě ke Kirishimovi. Zastavili jsme před jejich domem a zazvonili na zvonek. ,,říkal jsem vám, že tu už není- Bakugo..." Když si uvědomil, že jsme to my pustil nás dál a já s Bakugem jsme vešli dovnitř. Zajímalo by mě kdo si myslel, že jsme...

𝓨𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓷𝓸𝓽 𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓪 𝓽𝓸𝔂Kde žijí příběhy. Začni objevovat