Bokuto arkadaşlarıyla okuldan sonra birlikte eve gitmeye karar vermişti.Arkadaşları Oikawa;Tendou;Kuroo da buna tabi ki hayır dememişti,çünkü onlar arkadaş ortamında her zaman beleşçi olmayı seven tiplerdi.
Kendileri küçüklükten beri beraberlerdi.
Önce Kuroo ve Bokuto parkta Bokuto dövülürken Kuroo'nun onu kurtarmasıyla tanışmıştılar.
Daha sonra mahallelerine Oikawa adında zengin bebesinin taşındığını öğrenen ikili gitmiş,"onun oyuncakları acaba nasıl"diye evinin etrafında dolanmıştılar.
Oikawa'nın ebeveynleri iki çocuğu görünce eve almış,Oikawa'yla arkadaş olmalarını ummuştular.Fakat o gün hiç bir şey istedikleri gibi gitmemiş,daha on dakika geçmemiş,oğulları Oikawa ağlayarak kendini banyoya kapatmıştı.
Daha sonra hepsi olayı hatırladığında yarılana kadar kahkaha atarladı "o"olaya.
Kuroo odaya girince küçük Oikawa ona garip garip bakmış,arkasından da saç rengi garip renkte olan Bokuto'yu görünce daha da korkmuştu.
Küçük Kuroo"senin neden yüzün kız gibi"deyince Bokuto"baksana bizim gibi olmadığı belli,yüzü falan tertemiz,bizimse dışarıda oynamaktan hep üzerimiz kirli"demişti.Daha sonra küçük çocuğun çok güzel ve pahalı olan oyuncaklarını ellerine almış,kendi aralarında araba yarışı yapıyorlardı.Küçük Oikawa önce onların ona kız gibi demesine sinirlenmiş,daha sorna oyuncaklarına hayvan gibi davranan çocukların üzerine giderek ikisini itmeye,odadan çıkarmaya çalışmıştı.Fakat bizim dangalaklar onun haraketini önlemiş,kendisini yere iterek dövmeye başlamıştılar.
Ve olay sonucu Oikawa'lar çocuklar deyip aileler arasında dostluk kurmaya çalışmış,böylece üç aile arasında bir arkadaşlık bağı yaranmıştı,ama bu diger üç çocuk için geçerli değildi tâbi ki de.Bokuroo ikilisi ne zaman Oikawa'nı görse ya kötü kötü bakışlar atar,ya da "şaka"yaparak iterlerdi.Oikawa'ysa daha bebek gibiydi,ailesi tarafından narin,sevgiyle büyütülen sakin çocuktu.
Fakat daha sonra Oikawa'nın hiç beklemediği bir olay oldu.
Bir gün parkta yine yalnız oynarken,her zaman o parkta ağalık taslayan 4 çocuk Oikawa'yı sıkıştırmış,"kız gibisin,süt çocuğu"gibi şeyler söyleyerek dövmeye çalışmıştılar.
O sırada mahşerin iki atlısı Kuroo ve Bokuto hazretleri parka giriş yapmış olaya tanık olmuştular.
"ŞİMDİ ÇÜKÜNÜZÜ KESTİM"diyen Bokuto'yla Kuroo çocuklara saldırmış,Oikawa'yı yana iterek hem dayak atmış,hem de dayak yemiştiler.Daha sonra eve dönüş yolunda birlikte ilerlemiş,onlara masum gözlerle bakan Oikawa'ya sonunda dayanamamış"Biz seninle dalga geçebiliriz,ama başkaları asla"demişlerdi.
Ve böylece Oikawa da takıma katılmış,her zaman onlar tarafından korunmaya başlamıştı.
Aralarından en son arkadaş oldukları Tendou'ydu.Kendisi mahallelerinde yaşayan eski komşulardandı.Ama ilk zamanlardan beri kimseyle laf etmemiş,odasından çıktığı bile görünmemişti.Ta ki o güne kadar...
Mahallelerinin önündeki parkta küçük çocuklar basketbol maçı yapıyorlardı.Kuroo;Bokuto;Oikawa üçlüsü onlara bakarak iç geçirirlerdi.Çünkü onlar hep yakar top,futbol falan oynamışlardı.Bu yüzden voleybol nasıl oyun bilmezlerdi.Çocuklar onlarla dalga geçerlerdi hep bu yüzden.Bilmiyorları.Cahillerdi işte.
Daha sonra parkta yalnız başına bu olayları gören Tendou her kes parktan gittikten ve burada yalnız dördü kaldıktan sonra elindeki topu üçlüye taraf atmış,bunu birlikte oynamak işareti gibi göstermişti.Üçlünün gözleri parlamış,musmutlu ayağa kalkıp zıplamaya başlamıştılar.Tendou yavaşça kıkırdamıştı o gün.Ve bu kıkırdama yalnızca bu üçlüye göstereceği bir şeydi,yalnızca onlara.
Ve şimdi hepsi aynı okulda Fukurodani lisesinde okuyor, arkadaşlıklarını zorluklarıyla da olsa sürdürmeye çalışıyorlardı.
Hepsi dersleri bittikten sonra okul kapısından çıkmış,ara sokaklarda yürümeye başlamışlardı.Fakat yolun ortasında hani şu dizilerdeki arkadaşlar bir fotoğraf çekmek için girdikleri kutu gibi şey vardı ya onu görmüştüler.Bokuto'nun birden aklına bir şey gelmiş,arkadaşlarını zorla makinaya doğru sürüklemişti.Başta Ushijima çocuk şeyi diye söylense de sonda hepsi bir sürü fotoğraf çekmiş,fotoğrafların çıkmasını bekliyorlardı.Fakat garip şekilde makinanın ekranında nereye basarsanız basın birşey olmadı, makinadan bir haraket görmediler.O kadar aptaldılar ki beş saniye beklememiş, makinaya vurmaya başlamışlardı.
Ve birden makina sallanmaya,ışık saçmaya başlamıştı.Ve üçlü daha ne olduğu bilmeden uyku denen şeye gözlerini kapatmıştılar
Bölüm sonu
•Beğenmeniz dileğiyle•
(◍•ᴗ•◍)❤
•03.09.2021•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bokuaka:Brand New World
FanfictionDört arkadaş fotoğraf makinasının içine girmekle hayatlarını değiştirmiş,yeni dünyaya göz açmıştılar.Fakat onlar karşılarında kendileriyle aynı akderi paylaşan başka insanların da aynı yolla farklı evrenegirdiklerini öğrenmişlerdi. Bokuto:"Gözlüğün...