Bunny Boiler

2.1K 123 217
                                    

Bunny Boiler= Bir suçluya eşlik eden psikopat kadın suç ortağı

Tek bölümlük Jimin kurgusudur. Her anlamda yetişkin içerik içeriyor. Rahatsız olacaklara şimdiden duyurulur.

Yorumlarda buluşalım düşüncelerinizi çok merak ediyorum.

Keyifli okumalar
🔪💔

𝑩𝒖𝒏𝒏𝒚 𝑩𝒐𝒊𝒍𝒆𝒓

Kafamı dağıtmak için yaptığım en iyi şey gece bir yerlere gitmekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamı dağıtmak için yaptığım en iyi şey gece bir yerlere gitmekti. Gündüzleri seven biri değildim. Sabah evden çıkmak bana işkence gibi gelirken,gece olunca bam başka bir insana dönüşüyordum. Bir nevi gece, kendi benliğimi bulduğumu söyleyebilirdim.

Mini deri eteğimin altına giydiğim topuklu botlarım, yürüdüğüm yolda kulağıma oldukça hoş gelen bir ses çıkarıyordu. Bu da sanki ,sakın girmeyin, diye bağıran sokaktaki bir kaç erkeğin bana doğru dönmesine sebep oldu. Yanından geçip gittiğim adam özellikle bacaklarımı bir güzel süzdükten sonra pis bir şekilde ıslık çalmıştı. Ona ters bir bakış atıp gözlerimi devirdim.

İçerisinde çok fazla olayın gerçekleştiği bu sokak, bazı insanlar için korkutucu olabilirdi ama ben ergenliğimi burada geçirmiştim. Kendimi bildim bileli bu sokağa girip çıkıyordum.

Bir kaç dakikalık bir yürüyüşün ardından hedefim olan yere ulaştım. Bu gece kafa dağıtmak adına arkadaşımla burada buluşacaktık. Bu genellikle yaptığımız bir şeydi. Her anlamda fazlasıyla pis bir mekan olmasına rağmen buradan başka bir yere gitmiyordum.

İçeriye adım adar atmaz bakışlarım her zamanki yere kaydı. Görmeyi beklediğim kişiyi fark ettiğimde ise ona doğru yürümeye başlamıştım. Her zaman olduğu gibi bar kısmında en köşeye oturmuş, çoktan bir şeyler içmeye başlamıştı bile.

"Selam Namjoon."

İçerideki müzik şu an için fazla yüksek olmadığından normal bir ses tonu ile konuşup, bir elimi omuzuna koydum. Başını bana çevirir çevirmez elini belime sararak yanağıma bir öpücük kondurmuştu.

"Selam." Bana karşılık vermesinin ardından gülümseyip hemen yanına oturdum. "Her zamankinden söylüyorum."

Yalnızca başımı olumlu anlamda sallamakla yetindim. Namjoon'da bunun ardından barmene siparişi verdi. Genelde sert bir şeyler içmeyi severdim ve o da bunu çok iyi biliyordu. Özelliklede bugün buna baya bir ihtiyacım vardı.

"Nasıl gidiyor?"

O daha sorusunu sorar sormaz içkim barmen tarafından önüme konulmuştu bile. Cevabımı vermeden önce içkimden bir yudum aldım. Yoğun yakıcı sıvı boğazımdan aşağı doğru süzülürken, alışık olmama rağmen yüzümü buruşturmadan edememiştim.

𝑾𝒐𝒏𝒅𝒆𝒓𝒍𝒂𝒏𝒅|𝑩𝑻𝑺 𝑶𝒏𝒆 𝑺𝒉𝒐𝒕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin