🌸probudila sam se u nekoj skromnoj kolibi ,vani su se vidjele zvijezde i mjesec koji se vidi kroz krošnje .Pogledala sam sobu vidjelo se slike neke sretne obitelji u trenutku sam se sjetila svoje obitelji razgledavala sam dalje koliba je bila ljepa drvo je bilo vatra u kaminu izgledala je magično.Ti plameni jezici izgledali su kao da plešu valcer u zraku.cijela koliba je mirisala na toplu čokoladu od tog mirisa postala sam gladna sišla sam s kreveta i otvorila vrata i ostatak kolibe je bio lijep kao i soba .Sišla sam s stepenica i našla se u malom dnevnom boravku .vatra je pucketala .televizor je bio upaljen na crtićima ,a na podu je bila curica koja se igrala sa psom. Curica me je pogledala sa nekakvim čuđenjem i divljenjem došla je do mene i zagrlila me je ... "Hej kako ti mogu pomoći " pitala sam curica se nasmijala i rekla hočeš li se igrati sam nom ,naravno da se mogu samo možeš li mi reći gdje sam ."da ti se nalaziš u sjevernoj šumi ,moj brat te je spasio od utapanja u jezeru sjećanja . hvala ...ćekaj dali si rekla sjeverna šuma .da to sam rekla sada sjedni dolje i idemo se igrati alex će doći uskoro . Tko je alex ?O moj brat sad sjedni sjela sam a curica je sjela iza mene i počela se igrati sa kosom dok sam ju ja pitala pitanja:-koliko si stara ... imam 9 .g o kul ja sam 16. ha mlađa si od alexa pa kako se zoveš . pa zovem se klara..O Klara ljepo ime ..Hvala koje je tvoje ime?Moje ime je Nika i imam 9 godina a ovo je Max pokaza la je pogledom na psa pa zdravo Nika i Max? Rekla sam .u sobu je ušao mladić čini se da ga je Nika poznavala jer je bila sretna kad ga je vidjela .zatrčala se i skočila u njegov zagrljaj u sekundi .Hej Alexe rekla je .
Alex se malo na smiješio Pa me pogledao neznam kako da opiše ali taj pogled je bio čaroban, oči su mu žućkasto crvene ,a trepavice preljepo duge izgledao je savršeno . Kosa boja kao ugljen svjetlucala je na zrakama jutrašnjeg sunca .Alex je spustio Niki i pogledao u mene mala se nasmiješio i rekao "pođi samnom pokazat će mo ti kuću ,a nakon toga i selo." njegov glas je bio tako dubok ali u istom trenutku tako prijateljski. pokazao mi je po kući bila je to skromna koliba sa tri spavače sobe dvije kupaone jednom malaom kuhinjom i ljepom dnevnom sobom .1.soba
2 ,soba
3, soba
kuhinja
Alex mi je pokazao kolibu bila je preljepa .Bilo mi je čudno što je bila puna boja i svijetla a iz svakog kuta je virilo cvijeće .dok mi je Alex pokazivao ukolo malo smo prićali da se upoznamo ,bio je zabavan brzo smo se sprijatelji?""što kažeš da idemo u selo""zbilja smijem ići "" da pa nisi u zatvoru,ili tako nešto" "ok" "pa smijemo li onda krenuti ""da" krenuli smo u selo poveli smo i niku ,ona je trčala od jednog izloga do drugog ,selo je bilo ljepo , sve prepuno boja i cvjeća ljudi su se šetali ,pili kavu i,gledali izloge i pozdravljali se na ulicama ,šetali smo još malo ,a onda smo došli u park ,Alex i j smo sjeli na travu a Nika je otrčala za drugom djecom .gledala sam niku kako se smije i skače uokolo kad sam osjetila da me netko gleda okrenula sam se i vidjela alexa kako me promatra brzo sam vratila pogled pokušavajući maknuti crvenilo sa lica .
YOU ARE READING
ljubav između granica
Fantasyod davnih dana anđeli su bili u sukobu sa demonima ...