1.bölüm

56 8 4
                                    

Yine sıradan bir gün yine ben. Okuldan çıkmış kütüphaneye doğru yürüyordum ki arkamdan "Alara" diye seslenilmesiyle adımlarımı kestim. Arkamı dönüp "efendim" dediğim sıra da sınıfımdan birinin bana doğru geldiğini görmemle durdum "naber Alara" demesiyle "iyiyim" diyerek geçiştirdim ne diyeceğini adım gibi biliyordum. "acaba edebiyat defterini ödünç verir misin?" demesiyle yüzüne baktım ciddi miydi . evet sınıfın ezik, çalışkan ve inek öğrencisiydim doğru. Kimse not harici benimle konuşmazdı "kusura bakma ben çalışacağım" dediğim anda "tamam versen şaşardık zaten" diyerek benden uzaklaştı. Şaşırmadım her gün böylelerdi hepsi sahte iki yüzlü insanlardı. Adımlarımı kütüphaneye doğru çevirdim ve kapıdan içeriye girdim. Rafların arasın da tek tek gezerken fantastik bölümüne girdim ve bir kitabı elime alarak okumaya başladım. Fantastik ve bilim kurgu en sevdiğim türdü kitap okurken sanki kendimi orada gibi hissederdim, bazen de kıskanırdım yaşamlarını, arkadaşlarını, ailelerini ama yapacak bişey yoktu. Okumam bittikten sonra evin yolunu tuttum, yaklaşık zili 3 defa çalmıştım ama açan olmamıştı. ayakkabılıkdaki ayakkabıların içine bakarken babamın ayakkabısının için de anahtar olduğunu görmemle anahtarları kaptım kapıyı açarak eve girdim. annem ile babam muhtemelen bugün de eve gelmeyeceklerdi. Üzerimi değiştirip bir şeyler atıştırmak için mutfağa girdim ve dolaptan noddle çıkararak su koydum olmasını beklerken aklıma annemin dediği şey geldi "noddle kısır yapıyomuş kızım" dedim kendi kendime sonra "onu da yeriz" diye konuştum ve salak salak güldüm. Yemeğimi yiyip odama çıktım, tiktoka bakarken bir video dikkatimi çekti bir kız gördüğü garip rüyalardan bahsediyordu. Kızın dediklerine göre birileri sürekli onu uyarıp uyanmasını söylüyorlarmış sürekli bağarıyorlarmış ve acele etmesi gerektiğini söylüyorlarmış video baya saçma gelince geçtim videoyu. Ama aklımın bir köşesin de kalmıştı video acaba böyle bir şey olabilir miydi... 

 DEVAM EDECEK.

İlk defa böyle bişey denedim yazmayı tam beceremiyorum ama eğlencesine yazıyorum.

EZALE- GİZLİ DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin