Luku 1.

137 6 1
                                    

Olet 22v tyttö ja asut helsingissä.

Y/n

Kello oli tasan 6 aamulla,heräsin hirveeseen huonoon oloon ja päänsärkyyn. Ainakin tiesin mitä,missä olin ollut (baarissa). Menin ottamaan särky lääkkeen ja istumaan vessan pöntön viereen jos tulee oksennus kun lattialle tai sänkyyn EI viitti kuitenkaan. Ei mennyt kauaa kello olikin jo 8. Pään särky oli laajentunut ja huono olo oli lähtenyt. Lähdin suoraan kauppaan sitten ostamaan ruokaa,kun kaapit olivat tyhjää täynnä. Matkalla muistin miksi olin eilen baarissa. Entinen poikaystäväni nykyään jätti minut ja haukkui pystyyn. Ja minun pitää sitoa mun ranteet joten ostan sidettä kaupasta ruuan lisäksi.

*Kaupan jälkeen*

Laitoin kauppa reissun jälkeen ruuat jääkaappiin ja asetin siteet ranteisiin. No mulla tuli siinä itku ja ennen sitejen laittoa puhdistin haavat tottakai. sen jälkeen katsoin kelloa ja kello näytti 10.27 kesti kauemmin kaupassa kun luulin. Päätin mennä katsoon jotain elokuvaa päätin katsoa titanicin. Siinä kans tuli itku no koska mä en ny itkis.

*Aamulla*

No nyt on kyllä päivä mutta ihan sama kello on ny jotai neljä ja menin sit lenkille koitan mun taskuja ja tajusin mun avaimet jöi sisälle ni en pääs kotiin ja mulla ei ole ketään Joten menin läheisen ouiston penkille polvet rintakehää kohtikoukkuun ja kädet naamalle ja sitten vain purskahdin itkuun. Minulle tulee viesti ja se on että mun talo otetaan multa pois koska mulla ei oo ollu varaa maksaa vuokraa. Siitä vasta purskahdin enemmän itkuun.Tunnen kun joku silittää selkääni ja sanoo "Hei onks sul kaikki hyvin?" Mies kysyy ja sanon hiljaa "E ei.."  on hetken hiljaisuus kunnes mies rikkoo sen "Sä voit mulle kyl kertoo oon muuten Aleksi" ja kerron vaan että avaimet jäi sisälle niin Aleksi ehdottaakin että "Hei sä voit tulla mun luokse" Mä ja Aleksi noustaan ja hän ottaa kädedtäni ja mietin vain miten hän on vaa niin hyvännäköinen ja ihanan tuntuinen. Pian olemmekin jo Aleksilla.

*Aleksilla*

"Kiitos oikeesti ja oon y/n" sanon itkien Aleksille. Hän hymyilee ja halaa minua,samalla hän kuiskaa "Ei se mitää saat olla täällä niin kauan  kuin itse haluat" hymyilen automaattisesti siitä. Me päätettiin mennä katsomaan elokuvaa. Mentiin sohvalle ja meni noin 30min niin Aleksi laittaa kätensä sisäreidellenija säikähdän vähän joten säpsähdän "A anteeks" Aleksi änkyttää ja ottaa kätensä pois vastaan vain "Ei haittaa säikähdin vaa ja voit pitää kättä jos haluat" Perhos parvi vain lentelee vatsassani. Olen täysin rakastunut tuohon mieheen vaikka oon tuntenut vasta 5tuntia tuntuu kuin oltaisiin tunnettu 8vuotta ainakin. Nukahdin Aleksin kainaloon ja hän ottaa minut syliinsä ja vie sängylleen. Herään vähän ja oon avaamassa kunnes nään Aleksin joka juuri otti paidansa pois edessäni. Hän tulee sänkyyn ja menen häntä lähemmäksi, Aleksi vetää minut kiinni itseensä.

*Aamu*

Herään ihan kiinni Aleksissa ja hänen kädet ympärilläni oon nyt jo rakastunut häneen ihan täysin.

Timeskip 3v*

menin Aleksille omilla avaimilla koska mulla on hänen kanssa yhteinen asunto vaikka ei olla yhdessä mutta olen rakastunut häneen. oon saanut kahvilasta työnkin itselleen. Kello on 10.28 ja herään Aleksin päältä ja olen alus vaatteilla niin myöskin Aleksi annas Aleksin huulille suudelman ja nousen lähden keittiötä kohti ja jalkoihin sattuu ja istuminen sattuu eli tiiän jo mitä Aleksin kanssa eilen yöllä tehtiin... ei mene kauaa kun Aleksi tulee boxereissa eteeni ja suutelee ja niin suutelemme varmaan vartin. "mulla on rakas nälkä Ja kyllä nyt oot tyttöystäväni" Aleksi ilmoittaa ja käyn halaamassa ja annan pienen suudelman.  Tein meille aamupalan ja alettiin syömään. "Meil on treenit ni haluisiks tul mukaan"Aleksi kysyy ruoka suussa ja huudan vaan "JOOOO" Ja alan pukemaan kenkiö kunnes Aleksi toteaa "Alusvaatteissa meinasit lähteä vai" ja tajusin että Aleksi äskön vaihto vaatteet joten niin mökin vaihda. Sain vaihdettua ja me lähdettiin kohti studiota. Aleksi silittää sisäreittäni.



UFO |reader X Aleksi|Where stories live. Discover now