1

6.4K 68 13
                                    

Aku terjaga dari tidurku. Rasa ingin kencing membuatkan aku menjadi sangat tidak selesa. Aku bangkit dan duduk di tepi katil. Aku mengeluh. Aku sangat tidak suka terjaga dari tidur di tengah malam kerana aku tahu yang aku akan sukar untuk terlelap kembali.

Bunyi pergerakkan dia atas katil membuatkan aku menoleh. Idris, sedang menarik selimut untuk menutup badannya. Aku bingkas bangun dan berjalan menuju ke tandas. Perasaan lega memenuhi badanku setelah selesai menyahut panggilan alam. Setelah mencuci kemaluanku, aku masuk semula ke bilik dan mengambil rokokku di atas meja lalu menuju ke tingkap. Tingkap hotel ku buka luas dan bunyi bising kota besar memenuhi gegendang telingaku.

Aku membakar sepuntung rokok dan menarik asapnya dalam² sebelum aku hembus kembali keluar. Aku mengeluh lagi. Aku melihat ke arah kesibukan kota nun jauh dan fikiranku menerawang.

Aku Adam. Umurku kini mencecah 31 tahun dan belum pernah berkahwin. Aku juga seorang bottom. Kenapa bottom? Mengapa bukan top? Sepertimana bottom² yang lain, aku ada kisah ku sendiri. Lagi pula, aku lebih suka ditunggangi daripada menunggang. Aku suka ditusuk oleh top dan menikmati setiap dayungan mereka. Aku suka diperlakukan seperti alat untuk memuaskan nafsu mereka dan aku sentiasa bersedia menjadi lubang untuk mereka memuntahkan benih hangat.

Tetapi, sekarang kan banyak juga menjadi versatile? Betul. Namun bagi aku, seorang top mempunyai tugas yang berat. Seorang top yang hebat mahu memastikan yang dia sentiasa boleh memuaskan bottom pilihannya, bukan hanya mahu menembak keluar air jantannya. Untuk itu, aku lebih suka dikerjakan di atas tilam dan membiarkan top memperlakukan aku semahunya.

Idris pula seorang Money Boy atau MB, seorang top. Aku telah membayarnya RM 500 untuk satu malam. Ya, seperti yang kalian fikirkan, aku tidak punya teman lelaki. Bukan kerana tidak mencuba, tetapi lebih kepada tiada yang mahukan aku.

Kenapa? Wajahku tidak kacak, kulitku gelap dan badanku gempal. Bukanlah ciri² yang dicari seorang top untuk dijadikan suri hati. Jadi aku terus sendiri. Untuk memuaskan nafsu dan keperluan diri, aku mengambil MB.

Mengapa? Kerana ianya senang dan mudah. Mereka tidak peduli dengan penampilan ku. Mereka hanya mahukan wang. Dengan kerja dan gaji yang aku terima, aku mampu.

Money Boy bagaimana yang menjadi pilihan hatiku? Sepertimana bottom yang lain, aku sudah pasti memilih yang kacak dan berbadan sasa. Aku tidak peduli jika dia putih atau hitam. Batangnya pula? Sudah semestinya aku menyukai batang yang panjang dan besar. Seks pula bagaimana? Aku tidak peduli akan tempoh permainan seks. Kalau lama, aku suka. Kalau sekejap, aku tetap okay, dengan syarat, bukan sekali sahaja tetapi berkali kali. Ya, nafsu ku buas. Aku dahagakan seks.

Jadi malam ini, sudah berapa kali aku dengan Idris bermain? Senang cerita, hubungan seks terakhir kami berdua malam ini, Idris hanya pancut dengan air yang sangat sedikit.

Okay. Bagaimana pula kisah aku boleh jadi bottom? Menurut aku, kisah hidup ku agak sadis. Namun aku pasti ada bottom diluar sana yang kisah hidupnya lebih teruk.

Aku anak ke tiga dari empat beradik. Dua abang, aku dan adik perempuan ku. Keluargaku hidup susah. Dari kecil, kebanyakkan pakaian kami adik beradik, di kongsi. Perwatakkan ku pula lembut. Mak cik ku pernah berkata itu kerana semasa ibu hamilkan aku, ayah dan ibu sangat mahu anak perempuan. Adik perempuan ku pula lahir setelah 6 tahun aku dilahirkan. Aku juga masih ingat yang semasa kecil, aku pernah menggunakan gincu milik mak cik ku selain mengenakan baju wanita atau dress. Aku pernah berpura pura yang tuala mandi adalah rambutku. Aku juga masih ingat yang tiada seorang pun dalam keluargaku yang pernah menegur atau menerangkan kepada aku yang apa yang aku lakukan adalah salah, melawan fitrah.

Malahan, aku masih ingat yang ayah ku sendiri pernah mengajar aku cara mengikat tuala ku agar kelihatan seperti rambut yang ditocang. Ataupun ibuku yang pernah melayanku seperti anak perempuannya. Jadi, salah mereka kah aku jadi begini? Mungkin tidak, tetapi jauh di sudut hatiku, aku pernah berfikir yang mungkin, mereka boleh melakukan sesuatu ketika itu untuk menghalang ku dari jadi begini. Adakah aku menyalahkan mereka? Jujur aku katakan, ya.

Tetapi kisah gelapku bukan bermula di sana. Abang sulungku ketika itu berusia belasan tahun. Pada satu petang, ketika ayah dan ibu serta beradik ku yang lain tiada dirumah, dia menyuruh ku menghisap batangnya. Aku menurut kerana tidak tahu apa maksud disebalik perbuatanku. Seingatku, aku tidak menyukainya. Batang abangku berbau kencing dan setelah beberapa ketika, aku berhenti dan mengatakan yang aku tidak mahu lagi. Abang ku hanya mengangguk.

Tidak lama selepas itu, aku menonton tv di ruang tamu sendiri. Abangku pulang dari sekolah dan mandi. Usai mandi, dia mengajakku ke bilik. Aku menurut. Seluar ku ditanggalkan dan aku disuruh merangkak. Aku mencium bau minyak masak dan merasa yang abangku menyapu minyak itu di belahan punggungku.

Abangku sempat berkata agar aku diam dan tidak membuat bunyi. Selepas itu, kesakitan yang amat sangat telah aku rasai. Aku bingkas bangun dan batang abangku keluar dari lubangku. Abangku marah dan memaksaku untuk kembali merangkak. Kali ini, tanganku di tahan dibelakangku. Abangku memasukkan kembali batangnya dan mulai menghenjutku. Aku menangis kesakitan.

Perkara itu berlaku berulang kali. Aku tidak suka diperlakukan begitu namun aku tidak berani untuk menolak. Ada satu ketika, aku dan abangku berserta kawan²nya pergi mandi di sungai. Aku suka berenang dan seronok bermain disungai. Setelah mandi berjam jam lamanya, kami kembali ke tebing untuk berjemur kerana sudah kesejukkan. Semua orang membuka pakaian lalu menjemurnya di tebing sungai. Aku juga mengikut dan semua orang telanjang. Kami membuat lawak berkenaan batang masing² yang kelihatan kecut dan kecil. Seorang kawan abangku berkata yang batangnya besar dan panjang kalau sudah keras. Kami ketawa dan ada yang mencabarnya untuk mengeraskan batangnya sebagai bukti.

Dia berkata yang mustahil untuk batangnya keras tanpa bantuan. Abangku tiba² berkata yang aku boleh membantunya dan terus mengarahkan aku untuk memegang batangnya. Aku terus mendiamkan diri. Abangku menjegilkan matanya. Aku menjadi takut dan terus menurut. Setelah beberapa ketika, ada kawan abangku yang lain menyuruhku menghisap batang kawanya itu. Aku menolak namun kepala ku ditekan supaya dekat dengan batangnya. Kawan abangku terus memasukkan batangnya ke dalam mulutku. Abangku memarahi aku dan aku mula menghisap batang kawannya.

Setelah agak lama, batang kawan abangku sudah keras dan dia berkata yang ini adalah buktinya. Aku melihat batangnya sememangnya agak besar dan panjang. Tiba² abang ku mengarahkan agar aku meniarap di atas tanah. Aku yang masih takut hanya menurut. Kangkang ku dibuka besar dan abangku meniarap di atas badanku. Aku merasai batangnya yang sudah keras di celahan punggungku dan kemudiannya, merasai batang abangku memasuki lubangku. Aku merengek sakit namun tidak diperdulikan. Setelah selesai, seorang demi seorang kawannya menjadikan aku tempat melempiaskan nafsu.

Ketika itu, aku sudah letih dan hanya membiarkan diri aku dikerjakan. Setelah kejadian itu, hampir setiap hari, aku dibawa ke sungai, dibogelkan dan dikerjakan beramai ramai. Entah mengapa, setelah acap kali diperlakukan begitu, aku mulai menyukainya.

Aku suka dibelai mereka. Aku suka ditusuk dan dihenjut oleh mereka. Aku suka apabila mereka puas, mereka akan memelukku dan memuji yang lubang ku enak. Ada juga kalanya, mereka berterima kasih kepada aku kerana memuaskan mereka. Mungkin kerana itu, aku mulai cuba untuk menikmati perbuatan mereka malah aku bertanya, sedap kah kalau aku hisap begini, atau enakkah kalau aku mengemut lubangku begini.

Perbuatan kami terhenti apabila aku sudah menamatkan kelas Tahun Enam dan mendapat tawaran untuk masuk ke sekolah berasrama penuh di bandar.

Aku BottomWhere stories live. Discover now