Aku berjaya memasuki sebuah sekolah berasrama penuh di bandar. Aku bangga dan teruja. Ayah dan ibuku pula tidak. Maklumlah, kos dan yuran pasti tinggi. Kedua ibubapaku pasti tidak mampu. Namun, entah bagaimana dan dari mana, wang yang diperlukan itu tiba² ada. Cita²ku untuk menyambung pelajaran di bandar akhirnya tertunai. Sesampainya di sana, aku berjanji yang aku akan belajar bersungguh sungguh dan tidak akan mensia siakan peluang yang sudah aku dapat. Seperti mana lumrah manusia, aku memungkiri janjiku sendiri. Bagaimana? Tidak seperti yang kalian fikirkan. Aku tidak bermain dadah, merokok atau membuli. Aku sepertimana ratusan pelajar yang lain. Perbezaan kami, kegagalan aku untuk berfikir secara rasional dan membuat keputusan yang matang.
Tingkatan satu sehingga tingkatan tiga, aku melalui hari² yang mencabar untuk seorang pelajar. Semua itu lumrah. Sehinggalah pada satu hari, aku mengambil seorang adik angkat lelaki. Aku di tingkatan tiga, adikku di tingkatan satu. Kami berdua rapat, seperti abang dan adik sebenar. Aku hanya punya adik perempuan, jadi mempunyai adik angkat lelaki terasa sangat berbeza. Aku boleh bercerita tentang bola dan berkongsi cerita tentang gadis yang aku suka. Ya. Pada satu ketika dalam hidupku, aku pernah menyukai wanita. Pada satu malam, aku melepak dengan adikku di biliknya. Di asrama kami, satu bilik diduduki oleh dua belas orang, di atas katil bertingkat. Katil adik angkat ku berada dihujung sekali, dibahagian bawah. Di katil atas, kawanku yang sama satu tingkatan, Akmal.
Ketika itu, hari sudah lewat malam. Aku bergurau dan bercerita dengan adik angkat ku sehinggalah dia mengantuk. Jadi aku membiarkan sahaja dia tertidur. Aku melihat bayang² Akmal di dinding, sedang sibuk melipat baju. Aku bangkit dari katil dan menyapanya. Aku dan Akmal mula berbual. Akmal seorang yang kurus tinggi. Rambutnya lurus semulajadi dan disikat ketepi. Dua gigi hadapannya agak besar dan bibirnya sedikit tebal. Aku tidak ingat apa yang terjadi namun Akmal mula mencabar ku agar menghisap batangnya. Aku ketawa dek cabarannya dan memperlekehkannya. Akmal berkata yang dia serius. Aku terus ketawa dan berkata yang aku akan menyahut cabarannya asalkan dia berjanji untuk membelanja ku makan di kantin. Aku naik ke katilnya dan duduk disebelah nya. Sambil kami berdua ketawa, Akmal membuka zip seluarnya dan menunjukkan batangnya.
Sejujurnya, sehingga kini, aku masih ingat yang aku melihat ibu jarinya di atas boxernya. Aku tidak terfikir yang Akmal sebenarnya betul² mengeluarkan batangnya. Aku terus menundukkan kepala ke arah kangkangnya dan memasukkan apa yang aku fikir jarinya, ke dalam mulutku. Aku menghisap 'jari' Akmal beberapa kali sebelum dia mengangkat kepalaku dan ketawa terbahak bahak. Aku pada mulanya sedikit keliru namun ikut ketawa. Akmal mempersoalkan kenapa aku benar² menghisap batangnya. Aku pula terus mengatakan yang aku menghisap jarinya, bukan batangnya. Aku membiarkan sahaja Akmal yang terus menerus menegaskan yang aku menghisap batangnya dan berlalu pergi, menuju ke bilikku sendiri.
Aku tidak lagi berfikir tentang perkara itu. Setelah beberapa hari berlalu, ketika sedang kencing, aku memegang batangku sendiri ketika mencucinya. Aku teringat kembali kepada kejadian malam itu. Batangku yang lembut ditanganku, sama rasanya seperti 'jari' Akmal yang aku hisap. Aku terdiam seketika. Aku mulai faham yang aku mungkin benar² sudah menghisap batang kawanku sendiri. Pada malam itu, aku mengambil keputusan untuk bertemu dengan Akmal. Pada mulanya, kami berbual tentang hal² pelajaran. Setelah beberapa lama, aku bertanyakan hal itu kepada Akmal. Dengan jujur, Akmal menjawab, bahawa aku benar² menghisap batangnya. Aku dan Akmal terus terdiam. Semua perbuatan aku dan abangku serta kawan²nya semasa masih disekolah rendah, kini kembali memenuhi mindaku. Nafsuku yang sudah lama tidur kini bangun. Aku meminta maaf pada Akmal kerana memperlakukan nya begitu dan berkata bagaimana harus aku lakukan agar dia melupakannya. Entah mengapa, Akmal mencadangkan agar aku menghabiskan apa yang sudah aku mulakan malam itu. Aku bertanya kepadanya apa yang dia maksudkan dan Akmal berkata yang dia mahu aku menghisap batangnya. Aku pada mulanya tidak mahu namun nafsuku akhirnya menang. Akmal membawa ku ke bilik ampaian berbumbung di hujung bangunan.
Sesampainya disana, Akmal melondehkan seluarnya dan membiarkan batangnya yang kini tegang, didepan aku. Pada ketika kejadian itu berlaku, aku tidak tahu berapa panjang batang Akmal, namun kini, aku boleh mengagak yang batangnya sepanjang tujuh inci atau lebih. Aku sedikit takut namun nafsuku membuak buak. Aku melutut didepannya dan mula menghisap batangnya. Setelah beberapa ketika, air maninya membasahi mulutku. Sambil aku menelan air maninya, Akmal pula sibuk memerah batangnya agar setiap titis air maninya mengalir kedalam mulutku. Setelah selesai, Akmal mengingatkan aku agar merahsiakan perkara ini dan tidak menyebutnya pada siapa². Entah bagaimana, aku juga sudah lupa, hal tersebut akhirnya diketahui kebanyakkan pelajar di asrama.
Aku malu. Akmal juga begitu. Aku akhirnya pulang ke kampung selama seminggu. Daripada apa yang aku dengar setelah kembali ke sekolah, Akmal memberitahu orang bahawa aku hanya mereka reka cerita. Aku juga ikut percaya akan kata² Akmal dan mula mengatakan yang aku menipu. Aku tidak lagi bercakap dengan Akmal untuk satu tempoh yang lama.
Namun, ternyata ada pelajar lelaki yang lain yang mempercayai cerita itu dan mulai mendekati aku. Pada satu petang, ketika sedang menjalankan aktiviti sukan di padang, aku pergi ke tandas yang terletak agak jauh dari padang. Setelah selesai, aku keluar dari tandas dan melihat Izzat, sedang berdiri di tepi pintu tandas. Izzat merupakan antara pelajar nakal di tingkatan kami. Aku senyum kepadanya. Izzat membalas senyumanku dan mula berjalan bersamaku. Dia bergurau bahawa aku sudah jatuh cinta dengannya dek kerana senyuman manisnya dan aku hanya ketawa. Bila difikirkan, Izzat seorang yang agak pendek namun bertubuh tegap. Kulitnya hitam manis, rambutnya pula sedikit ikal. Senyumannya pula, ya, senyumannya memang manis.
Sedang kami berdua berjalan, aku mengatakan yang senyuman manis tiada gunanya jika pendek. Izzat terus mengejarku. Aku ketawa kuat dan terus berlari. Ketika sampai di selekoh, kaki ku tergelincir dan aku jatuh. Biarpun sedikir sakit, aku masih ketawa dan memohon maaf kepada Izzat, dengan mengatakan yang aku hanya bergurau. Izzat tidak perduli dan tidak semena mena, kepalaku ditonyoh ke bahagian alat sulitnya. Aku terkejut. Izzat terus membuka zip seluarnya dan batangnya disumbat masuk kedalam mulutku. Batangnya panjang, namun sedikit kecil.
YOU ARE READING
Aku Bottom
General FictionThis is a GAY story. Ini kisah HOMOSEKSUAL. Read at your OWN risk. Baca dan TANGGUNG risiko sendiri. (Ada readers complain cakap nak muntah baca sebab tak tau ni cerita gay/homoseksual. Peringatan awal untuk semua.) Tulisan pendek berkenaan liku hid...