9

316 13 0
                                    

6:00 am

H: Dobré ráno princezno

L: Dobré ráno Hazz 🙂

H: Moc se na tebe těším 😁

L: Já na tebe taky 😇

L: Musím se obléct, uvidíme se po škole ☺️

H: Dobře

3 osoba

Louis čeká před školou, je nervózní ale ví že Hazz přijde.

Uslyší hluk a to znamená že už by měl Harry přijít.

Vidí ho. Je ještě krásnější než na fotkách.

,, Ahoj princezno " obejme ho hned a Louis mu objetí opětuje.

,, Ahoj Hazz" řekne uvolněně Louis. Tak krásně voní. Ty jeho oči.

* * *

Po dvou hodinách strávených venku se vydali k Harrymu domu, jelikož jim byla už zima.

Harry má svůj byt, kam chodí jen když chce být sám, jinak žije s mamkou, aby jí mohl pomáhat.

Když vešli do bytu Harry se odhodlal Louise políbit. Ze začátku to byl jemný polibek ale Louis se ho rozhodl prohloubit.

Dravě se líbali, Harry si zvedl Louise do náruče a donesl ho do postele.

Polibky se dostal na jeho krk, pomalinku sundaval Louisovi oblečení, na chvilku se odtáhl aby mu sundal tričko.

Začal mu líbat hrudník z kterého sjel polibky na jeho bradavku, jemně ji obkroužil jazykem a pak ji začal sát.

Od bradavek se dostával na Louiho podbříšek.

Od Louiho pokladu ho dělila jen látka boxerek.

Louis zjistil že je Harry ještě oblečený a proto se vrhl na sundavání oblečení jemu.

Harry už byl také jen v boxerkach.
Zatáhl za lem těch Louisových, hned mu je stáhl, na nic nečekal a hned si sundal i ty své.

Louis zůstal v šoku, je panic ale i kdyby nebyl tak si je jistý že by se tohle do něj nevešlo.

Harry z šuplíku vytáhl lubrikant a potřel jím Louisův vchod a zbytket potřel svou délku.

Loui se nad tím studivým pociten zachvěl.

Harry přejel prvním prstem po Louiho vchodě a lehce na něj zatlačil.

Loui pojmul první prst docela v pohodě a tak se Harry rozhodl přidat další.

,, H- Harry! " zavzdychla Louis po tom co Harry přidal druhý prst.

Když byl Louis, podle Harryho, připravený, tak si ještě párkrát přejel po své délce a špičkou zatlačil na jeho vstup.

Pomalu do něj pronikal, ,, Harry! Bože!" vzdychal Louis, pro Harryho to byl zpěv anděla.

,, A- Ahhh" skoro zařval Loui když v něm byl Harry už po kořen.  ,, Bože Lou seš tak dokonalej! " vzdychl Harry.

Po chvilce Loui jemně kývl na Harryho aby se začal pohybovat.

Po chvylce do něj začal přirážet, ,,Hazz!" zařval Louis když se Harry strefil do jeho prostaty.

Začal přirážet do jeho citlivého místečka a tím Louise dostával rychle na vrchol.

,, Harryyy!" s hlasitým vzdechem se Loui udělal na své bříško, tím se také stáhl a dopomohl na vrchol i Harrymu. Ten se, se zasténáním Louiho jména, udělal do jeho nitra.

Opatrně se z Louiho vysunul a lehl si vedle něj.

,, Miluju tě" řekl Louis a přitom si lehl na Harryho hruď.

,, Já tebe taky princezno"

Tak a máme tady předposlední kapitolu.

Omlouvám se ale já neumím psát tyto scénky, proto to je tak zmatené, takže to berte s rezervou prosím.

Už se pomalu dostávám k psaní Young, teďko mám více času jelikož jsem onemocněla ,takže doufám že už brzy vydám další kapitolu!

All love K<3

Texting or Sexting?Kde žijí příběhy. Začni objevovat