4

762 19 0
                                    

Já: vůbec nic neříkej! Vypadni mi ze života, nech mě být.
Pay měl skleněné oči a odešel, že by vážně brečel a mrzelo ho to? Nebudu naivní, přece by mu nebylo líto mě, takový ubrečený chudinky. Dolezla jsem do postele a vzala si kytaru a začala jsem hrát a zpívat písničku Cover Me In Sunshine od Pink moje oblíbené (rlly je skvělá) pak jsem kytaru položila a usnula.

Vzbudila jsem se ve dvě, to znamená že jsem spala čtyři hodiny. Celkem dlouho ale potřebovala jsem zaspat tu hroznou bolest. Mám celkem hlad a Payton říkala že má práci tak doufám že tady nebude. Než jsem došla dolů do kuchyně tak mi to trvalo snad deset minut, ta bolest je vězně hrozná. Samozřejmě k mému štěstí Payton seděl u stolu a koukal do mobilu. Jak mě viděl hodil na mě lítostivej pohled, já jsem nahodila takovej neutrální. Z lednice jsem si vzala jugurt a napadlo mě že by mohl mít prášky na bolest. Prohledala jsem všechny skříňky až na tu jednu úplně nejvýš, nechtělo se mi natahovat protože mě bolí celý tělo a musím to alespoň zkusit.

Už jsem tam skoro byla ale jsem moc nízká, najednou se přes mojí ruku natáhla Paytonova a podal mi prášky. Hodila jsem na něj neutrální pohled, vzala jsem si jugurt a šla si sednout. Seděli jsme na proti sobě jako ráno akorát s rozdílem mojí nenávisti k němu. Prášek jsem spolkla a pustila se do jugurt
Pay: nemám něco uvařit? Takhle mi zhoubneš
Já: ty už prosimte nic nedělej
Bylo mi ho trochu líto protože vypadal že ho to vážně mrzí
Pay: jo jasně
Řekl to potichu ale já ho stejně slyšela, je mi ho líto možná mu odpustim.
Já: proč nejsi na schůzce?
Pay: je zrušená
Já: hmm
Pomalu jsem vstala a šla si pro další jugurt, vzala jsem si jahodovej a šla zas ke stolu. Snědla jsem ho snad za minutu pak jsem si jen nalila colu a šla pomalu nahoru.

Ejj v další části by mu t/j možná mohla odpustit 💅

I love you soo... /pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat