2019.márciusába Canadába költöztünk,a testvéremmel és az anyukámmal.
A házunk egy nagyon csöndes helyen volt eléggé érdekes volt a szomszédom állandoan figyelt az ablakból,először könnyen vettem a helyzetet viszont kezdett durva lenni a helyzet amikor a házunk előtt kezdett el figyelni.
Gondoltam magamba lehet olyan házba költöztünk ahol lakott valaki csaladtagja előtte vagy csak kiváncsi volt az új szomszédokra.
Sejtelmem sem volt,hogy mi történik.
Egy napon oda jött hozzám és kérdezgetni kezdett.James:Szia!te vagy az új szomszéd?
Nikoll:Szia igen nem rég költöztünk ide.te miót laksz itt?
-körülbelül 10 éve.
-Uh és van itt valami izgalmas is?
-Nem nagyon inkább csak elhagyatott házak amiket szellemek száltak meg.
-Oh az izgi lehet.
-Hát annyira nem.
-Ha megkérdezhetem hány éves vagy?
-most leszek 20 nah és te?
-23.
-nah de nekem mennem kell neharagudj.Elég aranyosnak tűnt meg persze helyes is volt de furcsa volt mintha valamit titkolna előlem.
Anya persze nem szeretné hogy a közelébe menjek mert szerinte megőlték a szüleit.
Épp ezért volt annyira izgi.-Anya megyek egy buliba a szomszéd faluba.
-Rendben elviszlek de kérlek ne idd le magad teljesen.
-Nyugi anya nem csinálok semmi hülyeséget.Anya beinditotta az autót és elindultunk körülbelül 1óra volt az út oda autóval.
-Itt vagyunk.
-Köszi hogy elhoztál Szia majd este hivlak hogy indulj értem.
-jolvan vigyázz magadra sziaBementem egy szobába és egy lány feküdt az ágyon fullra részeg volt.
-jól vagy.
-ah rosszul vagyok .
Megfogtam a takarót és ráteritettem amikor belépett a szobába egy srac elkezdett rám mászni és sehogy sem tudtam lerázni.
-Kérlek hagyj békén.
-Nyugi már ez csak egy buli.
Felugortam s elindultam gyalog.
(Zuhogott az eső)
-basszus anya sem képes felvenni azt a hülye telefont.
Mentem az út szélén és látom hogy egy fehér autó megáll selytelmem sem volt hogy kilehetett az.
-Szia szàlj be haza viszlek.
-Szia te vagy az James ? Mit keresel itt?
-Èpp egy buliból jöttem. maj ès te az èjjel közepén zuhogó esőben?
-Szintén bulibn voltam csak egy srác rám mászott és nem tudtam leppatintani magamról.Beültem az autoba és igaz kicsit féltem de jól elbeszélgettünk.
Nikoll
James