Bios Part 1

50 3 0
                                    

тнιѕ ραят σf тнє вισѕ ωιℓℓ вє ¢нαяα¢тєяѕ fяσм ℓιfє ιѕ ѕтяαиgє & ℓιfє ιѕ ѕтяαиgє вєfσяє тнє ѕтσям

σиє
ѕ¢єиєѕ αяє иєνєя яєqυιяє∂ вυт уσυ нανє α нιgнєя ¢нαи¢є σf gєттιиg α яєρℓу ιf уσυ ∂σ ѕтαят σff ωιтн α ѕ¢єиє σя αт ℓєαѕт мєѕѕαgє мє σσα αи∂ αѕк тσ ¢σмє υρ ωιтн σиє тσgєтнєя.

тωσ
∂σ иσт ѕραм мє, ι αм σиє ρєяѕσи ωнσ ιѕ мαѕѕινєℓу σвѕєѕѕє∂ ωιтн яσℓєρℓαу αи∂ нαѕ ℓιкє 4 σтнєя α¢¢συитѕ. ѕσ ι ωιℓℓ яєρℓу σи¢є ι gєт тнє ¢нαи¢є тσσ ωнι¢н ιи мσѕт ¢αѕєѕ ιѕ αѕ ѕσσи αѕ ι ѕєє уσυя мєѕѕαgє.

тняєє
тнιѕ σиє ιѕ α gινєи ∂σит ¢нєαт σи му ¢нαяα¢тєя ιѕ иσт ¢υтє, ιт'ѕ иσт fυииу, ιf уσυ'яє υинαρρу ωιтн тнє яσℓєρℓαу נυѕт єи∂ ιт. ι'м иσт gσииα ρℓαу тнє ωнσℓє мє σя тнєм ιf тнєяє ιѕ αиσтнєя ρєяѕσи уσυяє вєтωєєи ωιтн мє тнєи ρι¢к тнє σтнєя ρєяѕσи.

fσυя
∂σ иσт ∂ιѕ¢яιмιиαтє, тαℓк тσ αℓℓ gєи∂єяѕ, яα¢єѕ αи∂ ѕєχυαℓιтιєѕ. ιf уσυ ∂σи'т ℓιкє вℓм σя αяє α яα¢ιѕт ρσѕ ∂σи'т ¢σитα¢т мє αт αℓℓ.

fινє
∂σи'т gσ∂ мσ∂є συя яσℓєρℓαу мєαиιиg, ∂σ иσт тяу тσ ¢σитяσℓ му ¢нαяα¢тєя ∂σит ѕєи∂ ѕσмєтнιиg тєℓℓιиg мє ωнαт му ¢нαяα¢тєя ιѕ ∂σιиg σя ѕαуιиg ѕαмє ωαу ι ωσи'т ∂σ тнαт тσ уσυ.

ѕιχ
∂яαмα ι υѕυαℓℓу нανє иσ ρяσвℓєм ωιтн вυт נυѕт тσ вє ѕαfє ρℓєαѕє яυи ωнαтєνєя ∂яαмα уσυ ωαит ιи тнє яσℓєρℓαу σνєя ωιтн мє ѕσ тнαт иσ σиє ιѕ ¢αυgнт σff gυαя∂ ωιтн ѕσмєтнιиg fυ¢кє∂ υρ σя тяιggєяιиg.

ѕєνєи
тσ тαℓк тσ σσα υѕє () σя // ѕσ тнαт ι киσω уσυ'яє тяуιиg тσ ¢σитα¢т мє σσα. αи∂ נυѕт нανє fυи тнαтѕ тнє мσѕт ιмρσятαит тнιиg ι ¢αи αѕк σf уσυ. ι ∂σ ѕ¢яιρт ѕтуℓє яσℓєρℓαу ωιтн *'ѕ туρι¢αℓℓу вє¢αυѕє ι ѕυ¢к αт тнє вσσк ѕтуℓє яσℓєρℓαу вυт ιf уσυ'яє ωιℓℓιиg тσ αℓℓσω мє тσ ∂σ му ѕтуℓє ι'ℓℓ αℓℓσω уσυ тσ ∂σ уσυяѕ αи∂ ωє ¢αи єиנσу συяѕєℓνєѕ.

 ι ∂σ ѕ¢яιρт ѕтуℓє яσℓєρℓαу ωιтн *'ѕ туρι¢αℓℓу вє¢αυѕє ι ѕυ¢к αт тнє вσσк ѕтуℓє яσℓєρℓαу вυт ιf уσυ'яє ωιℓℓιиg тσ αℓℓσω мє тσ ∂σ му ѕтуℓє ι'ℓℓ αℓℓσω уσυ тσ ∂σ уσυяѕ αи∂ ωє ¢αи єиנσу συяѕєℓνєѕ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bio BookWhere stories live. Discover now